آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    

گناه چشم بارونی چیست؟وقتی هوابریست   

تقصیرسکون پاها چیست؟وقتی نایی برای حرکت نیست

جرم لبهای بسته چیست؟وقتی گوشی برای شنوایی نیست

چراباید عشق رامحکوم کرد؟وقتی راهی برای عاشقی نیست

آری دلتنگی را باید بارید....ازسکون برید....راز دل شنیدوبه عشق رسید...

 

 

 

 

 

                            "لحظه هاتون پراز آرامش"



نظرات شما عزیزان:

sajad
ساعت2:31---3 بهمن 1390
سلام دوست گل مطلب تازت باحاله راستی تبادل لینک میکنی ...خواستی بگو ..به وب ما سربزن تا به هر اطلاعاتی نیاز داری برسی.....اگه نرسیدی به من بگو برات سه سوت پیدا میکنم.....راستی یه راه پول در آوردنم برای شما دوستای وبلاگ نویس زحمت کش داریم پس حتما بیا و تبادل لینک کن و با استفاده از شرایط ما پول دار شو من خودم ماهی 800000 تومن از همون راه در میارم پس ضرر نداره بیا منتظرم اینم شمارم واسه سوالی چیزی 09364290892
پاسخ:سلام دوست خوبم بممنون از مهربونیت...با تبادل لینک موافقم ولی باتجارت در وبلاگ اصلا..خیلی شرمندم دوست خوبم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, ] [ 1:47 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 283
بازدید هفته : 403
بازدید ماه : 737
بازدید کل : 70652
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush