آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

گاهی با یه فنجون قهوه به شعرِخیال توپناه میبرم،

 

تویی که این روزابودنت از مزرِخیال گذشته...

به قول معروف

"پرنده نیستم، اما پرِ خیالم هست؛

توان بال گشودن به هر محالم هست..."

تواین بارون چقدردوست دارم به تووخاطراتت فک کنم،

دور از تو نهره کوچیکی هستم....

توقع دریائی ندارم باورکن؛

 وقتی دورم از توفواره ی بیقراریم که پرپر می زنم...

تا از آسمون پرازغم به خونه ی اولم برگردم.

امشب فنجون قهوه ام رو به عشق تو بر میگردونم...

باورت نمیشه خودت ببین...کولاک کرده یادت تو ذهنم...

ببین چقدر فنجون قهوه امون شلوغه....

من تمومِ شکلاشو اینجورتعبیر کردم:

ردیف گام هایت؛

تعبیرراه های خیسی هستند که از شبِ خیالِ من می گذرند...

و به آبشارهای بی توبودن می رسند

!به صخره هایی که در سایه ی نبودنت هموارمی شوند

وکنار جاده ی تنهایی من دراز می کشند!

یک عطرِخوش ، از تار و پود پیراهن ات

پیاده به پلک شبم می روند.....

وازمن مجنونی میسازه که بی توبودن روباور نداره...

یاحق


نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت19:02---23 آبان 1391
آنجا که چشمان مشتاقی برای انسانی اشک می ریزد، زندگی به رنج کشیدنش می ارزد.پاسخ:آری آغاز دوست داشتن است ، گرچه پایان راه نا پیداست ، من به پایان دگر نیاندیشم ، که همین دوست داشتن زیباست ...یاحق

ساعت7:49---23 آبان 1391
باسسسسسلام و ارزوی توفیق و بهروزی :

صبح پاییزی تون بخیر و شادی و قرین بهروزی و موفقیت

....جدا بسیار زیبا و البته عمیق بود

خیلی خیلیییییییییییییییییی خوشحال شدم از اینکه قدم رنجه کردید و بهم سر زدید....

بازم ممنونم و بهترین ها رو واس توووووون ارزومندم..../ ایام بکام عزیزم....پاسخ:سلام احمدجان... مرسی عزیزم ...خواهش میکنم دوست خوبم....ببخش که گاهی دیر به وبلاگت میام ....تو با درود گرمت هرچه بدرود را شرمسار کردی .یاخق


داداش ایلیا
ساعت23:40---22 آبان 1391




سلام



رقص شاپرک سوزی دارد در محفل وزان باد های پائیزی ...وصدای پرستویی که غمگین میسراید خنده ی کودکانه ی چند عابر را بر نفس باد ...اندیشه و آواز همزاد همند در تنهایی چشمانی که فردا را در حسرت امروز به کوه وجنگل و دریا و دشت دیکته کرده ...باید اندیشید بر قوس وقزح بعد باران ...باید لبها را خندان کشید بر تابلوی زیبا و پر حسرت زندگی ...دوستش بداریم زندگی را باهمه ی تنهاگذاشتنهایش.. با همه ی رنگهایش با همه ی بودنش .. با من یا بی من ..فرقی ندارد تنها باید دوسشتش بداریم ...اری محکومیم به دوست داشتنش .محکوم...

نهر کوچک یا بزرگ دلش باید دریایی باشد و فواره اش بیقرار وصال به آسمان ...آبشار هایش همه با تو بودن را تداعی کند و عطر خوش تارو پود پیراهن یوسف را ..پلکهایت خسته نشود از پیاده روی مداوم شبهای تنهایی ..که باور ندارم مجنون بودن بی ستاره ات را .. تو مجنون ستاره هایی در دل شبهای کویری نگاه منتظرت ..

ایلیاپاسخ:سلام قابله ها و کفن ها خوب می دانند که زایش دشوار است و مرگ فرومایه است و زندگی تنها آزمون در این میانه است ، چرا با شکایت و غرولند سفر می کنیم چون هیاهویی در دل ستارگان ؟ آیا بُعدی گم شده است ؟آیا بُعد گمشده عشق نیست ؟خدایا یاریم کن اگر روزی چیزی را شکستم دل نباشد .لحظه لحظه های زندگی را سپری می کنیم تا به خوشبختی برسیم ، غافل از اینکه خوشبختی در همان لحظاتی بود که سپری شد . یاحق


داداش ایلیا
ساعت23:39---22 آبان 1391




سلام



رقص شاپرک سوزی دارد در محفل وزان باد های پائیزی ...وصدای پرستویی که غمگین میسراید خنده ی کودکانه ی چند عابر را بر نفس باد ...اندیشه و آواز همزاد همند در تنهایی چشمانی که فردا را در حسرت امروز به کوه وجنگل و دریا و دشت دیکته کرده ...باید اندیشید بر قوس وقزح بعد باران ...باید لبها را خندان کشید بر تابلوی زیبا و پر حسرت زندگی ...دوستش بداریم زندگی را باهمه ی تنهاگذاشتنهایش.. با همه ی رنگهایش با همه ی بودنش .. با من یا بی من ..فرقی ندارد تنها باید دوسشتش بداریم ...اری محکومیم به دوست داشتنش .محکوم...

نهر کوچک یا بزرگ دلش باید دریایی باشد و فواره اش بیقرار وصال به آسمان ...آبشار هایش همه با تو بودن را تداعی کند و عطر خوش تارو پود پیراهن یوسف را ..پلکهایت خسته نشود از پیاده روی مداوم شبهای تنهایی ..که باور ندارم مجنون بودن بی ستاره ات را .. تو مجنون ستاره هایی در دل شبهای کویری نگاه منتظرت ..

ایلیاپاسخ: سلام قابله ها و کفن ها خوب می دانند که زایش دشوار است و مرگ فرومایه است و زندگی تنها آزمون در این میانه است ، چرا با شکایت و غرولند سفر می کنیم چون هیاهویی در دل ستارگان ؟ آیا بُعدی گم شده است ؟آیا بُعد گمشده عشق نیست ؟خدایا یاریم کن اگر روزی چیزی را شکستم دل نباشد .لحظه لحظه های زندگی را سپری می کنیم تا به خوشبختی برسیم ، غافل از اینکه خوشبختی در همان لحظاتی بود که سپری شد . یاحق


ehsan
ساعت23:14---22 آبان 1391
خیلی با احساس و زیبا بود.

مرسی.پاسخ:آرزو دارم دلت از غصه ها خالی شود ، سهم تو از زندگی یک عمر خوشحالی شود .یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ] [ 19:48 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 745
بازدید کل : 70660
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush