آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
دیوانه نمی‌گوید دوستت دارم…
 
دیوانه می‌رود، تمام دوست داشتن‌ها را
 
 
به هر جان کندنی که شده، از هر دری جمع می‌کند
 
و می‌زند زیر بغلش
 
و می‌ریزد به پای کسی که،
 
هیچوقت قرار نیست بفهمد دوستش دارد !



نظرات شما عزیزان:

نفسهای شبانه
ساعت0:50---7 خرداد 1391
و چه دیوانه است اوکه نمی فهمد دیوانه ای دوستش دارد ....
پاسخ:شنیدی میگن دیوانه چودیوانه ببیندخوشش آید...واقعاحکایتیست این ضرب المثل....درگذرزمان آنچه می ماند،یاداست...کاش همیشه بگوییم "یادش بخیر"...موفق یاشی یاحق


مهران
ساعت23:35---6 خرداد 1391
سلام تصادفی وبلاگتو دیدم

جالبه . پیشنهاد می کنم اگه به اطلاعات رایانه ای علاقمندی به وبلاگم یه سر بزنی

http://mehran586.loxblog.com/

موفق باشی
پاسخ:سلام مهران جان ممنون از حضورگرمت...وبلاگ زیبایی داری بهت تبریک میگم....باافتخارلینکت کردم .هیچ پیامی زیباتر از "پیام دوستی "نیست....کلام مهر رابرزبانم جاری کردم تاچشمه های عشق به سویم جاری شود....موفق باشی درپناه حق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 6 خرداد 1391برچسب:, ] [ 23:6 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 420
بازدید کل : 70335
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush