آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

از اون روزهاکه تو به من گفتی:

"میان سنگلاخ هاودره هاوکوه های زندگی مواظب هم باشیم ودست همو ول نکنیم"

روزها گذشته....امادست هردومون تو هواست و میل  به گرفتن نداری....

همیشه به تو گفتم:"که تو زندگی منی...

توقشنگترین تصویررویاهای منی که زمین وآسمونم رو خوشبو کردی و روی نیمکت  چوبی خیالم گلبرگ

فکرقشنگت به بازی نشسته"

می خوام بدونی دلم برات به اندازه ی همین یه دنیافاصله تنگ شده....

ایکاش بودی و دستت رو باز توی دستم میذاشتی....

یادته همیشه میگفتی وقتی دستم تو دستته قدرت نه گفتن به تو رو ندارم....

پس دستت رو به من بده...من برای شروعی دوباره آماده ام.....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:19 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 448
بازدید کل : 70363
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush