آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر،
 
  شخصیت من چیزیه که من هستم،
 

   اما برخورد من بستگی داره به اینکه :
  " تو " کی باشی ... "برگرفته از وبلاگ گیله مرد"

 



نظرات شما عزیزان:

yasha
ساعت18:51---31 فروردين 1391
salam mamnoon babat b zibaee k dadi
پاسخ:سلام بر آنان که لایق سلامند / یک رنگ و یکدل و یک مرامند / هم گلند هم گنجینه هم دوست / هرچه از وی تعریف کنی نیکوست . موفق باشی یاحق


سعید
ساعت17:34---31 فروردين 1391
salam mamnon omadi matne ghashangi bod merccc
پاسخ:سلام سعید جان انجام وظیفه بود دوست خوبم.....میگن پنجره ی دل آدمای مهربون رو به خدا باز میشه ، از اون پنجره من رو هم دعا کن . موفق باشی یاحق


yasha
ساعت9:35---31 فروردين 1391
قل کلّ یعمل علی شاکلته) اسراء / ۸۴



بگو: هرکس بر پایه ساختار روانی و بدنی خود عمل می کند…

پاسخ:هر روز شروع قصه ای تازه است ، ای همیشه نازنین ، روزگار تمام قصه هایت بی غصه باد ! موفق باشی یاحق


داداش ایلیا
ساعت2:48---31 فروردين 1391
سلام



مطلب زیبایی بود .



اما یه خورشید حتی تو هوای ابری هم خورشید بودن خودشو پنهون نمیکنه . کافیه ابرا کنار برن ...



ایلیاپاسخ:سلام آرزویم این است ، در پس این همه دیوار / با آرزوهایت یک به یک کنی دیدار !لحظه هات پراز آرامش


سعید
ساعت0:39---31 فروردين 1391
سلام دوست خوبم...

بعد مدت ها آپ کردم

منتظرتم
پاسخ:سلام سعید جان اومدم عزیزم..مطالبت واقعازیبا بود....زندگي فقط فرصتي است براي تعالي، براي بودن، براي شكوفا شدن....پس برایت زندگی درسایه ی لطف خدارا آرزومندم....موفق باشی یاحق


سرونازشیراز
ساعت22:08---30 فروردين 1391
اگر یک آسمان دل را به قصد عشق بردارم

میان عشق و زیبایی تــــــــــــــــــــــو را من دوست می دارم .....پاسخ:lمرسی دوست خوبم...تو همیشه به من لطف داری...موفق باشی یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, ] [ 19:45 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush