آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 
امشب حالم اصلا خوش نیست...دلم می شکنه می ریزه،از سکوت طولانیت...این روزها دلم گرفته،دلم از دست عشق و عاشقی کردنهای الکی گرفته،دلم از دست دلم گرفته،دلم از دست توهم گرفته...یادته این بار گفتی دیگه مشکلی باتو ندارم که بخوام برم...اینو خودت گفتی....یادته؟دیگه توانی برای  تر نمودن چشم هایم نمونده،می ترسم....!می ترسم سیلابی بیاید و هر چه هست ببرد،یک چیزی وجودم را میخراشد وبعد جا خوش میکند در گلویم،شاید شبیه ترس .. نه آه می کشم و نه فریاد میزنم،تنها چشمانم را میبندم تا  ته تهش  تا ان تاریکی های محض که  وجودم را می لرزاند..وبعد بی صدا دور میشوم ..خودم را می سپارم به دل اشوبه ی قلبم و تو رانیز ..  غرق میشویم،بگذار کسی نفهمد،نداند آخرین جرعه از بازمانده ی احساسم قطره اشکی بود که باید بدرقه راهم میکردم...ولی توکه میدونی محاله گریه کنم....امشب دوباره دلم گرفت،دلم به اندازه ی تمام کارهایی که  کردمو نکردم گرفته،دیگر دلم با یک آه کشیدن هم سبک نمیشه،دیگر با نوشتن هم، آرام نمیشم، باز هم چشمام به دست های پر از مهر تو،گره خورده،که باز تو بیایی و مرا از این زندان تاریک و تنهایی نجات بدی،بیش از پیش به تو احتیاج دارم
نمیدونم که چرا اینجوری از تو،به بی تو بودن رسیدم
بی تویی که هیچ ام
من با تو من میشوم
من بی تو هیچ میشوم، هنوز هم فقط برای تو مینویسم ،میبینی؟چرا ما به هم اینقدر دروغ میگیم؟مگه تا به حال بهت صدبار نگفتم وقتی از چیزی ناراحتی درموردش توضیح بده....حرف بزن ...بگوولی قضاوت نکن....به نظرمن ما دروغ میگیم، چون ایمانمون ضعیفه 
چون به خودمون اعتقاد نداریم 
دروغ میگیم چون زندگیمون رو قشنگ نمیبینیم 
دروغ میگیم چون آدمارو دوست نداریم...مگه نگفتی به وقت احتیاج دارم تا خیلی از مسایل برام روشن شه؟مگه من بهت وقت ندادم؟اگه واقعا دوستم داشتی میدونستی که چقدر از پیچوندن متنفرم....اگه به حرف خودت دوستم میداشتی راضی به عذاب دادنم نبودی..الان دارم به خیلی چیزا فکر میکنم،به همه مردم،به اینکه چرا انقدر همه بد شدن؟چرا انقدر راحت دل میشکنن؟چرا هیچکس نمیخواد خوب باشه و همه میخوان ادای خوب بودنو در بیارن و کمتر کسی پیدا میشه که بخواد واقعا خوب باشه و ظاهر سازی نکنه.چرا کسی خدارو نمیبینه؟چرا ما بنده ها انقدر خود خواهیم وهمه چیزو واسه خودمون میخوایم واصلا توو کارامون خدارو نمیبینیم؟حرف من اینه: که چرا ادما الکی به هم ابراز علاقه ومحبت میکنیند؟؟؟چرا فقط از سر اینکه یه چیز به هم گفته باشن به هم حرفای عاشقانه میزنن؟؟؟چرا راحت با احساسات همدیگه بازی میکنن؟؟؟چرا وقتی میدونن تا اخرش با هم نیستن به دروغ به هم میگن؟چرا هیچکس توو این دورو زمونه معنی دوست داشتن رو نمیفهمه؟چرا امروز چرا ها به من حمله کردن؟چرا ما ادمها فرق دوست داشتن و عاشق بودنو با نیازو احتیاج رو نمیدونیم؟؟؟؟چرا همه اش اینارو باهم قاطی میکنیم؟چرا نمیخوایم بفهمیم که نباید معنی عشق و خراب کرد چرا فکر نمیکنیم که کلمه ی عشق حرمت داره؟چرا نمیخوایم بفهمیم که اگه واقعا عاشق باشیم خیلی از کارا رو نمیکنیم وخیلی از حرفارو نمیزنیم؟چراخیلی از رفتارهارودرست انجام نمیدیم؟نمیدونم منظورمو چه جوری باید بگم؟؟؟بزاریدیه مثال بزنم تا بیشتر متوجه شید: ببینید دوستان ما خیلی وقتا از روی نیازو احتیاج همدیگرو دوس داریم مثل کسی که در سال دو رکعت نمازم نمیخونه ولی وقتی براش مشکلی پیش میاد چون به خدا نیاز داره،نماز میخونه،قران میخونه،خدارو صدا میزنه و ازش کمک هم میخواد و خلاصه خیلی از کارای دیگه میکنه ولی به محض اینکه مشکلش حل شد دوباره همه چیز یادش میره و میشه همون ادمی که نه نماز میخونه و نه خدارو میبینه.....!این روزا رابطه ها هم اینجوری شده،چون نمیخوان تنها باشن چون نیاز ادمهاس واقعا که چه بازیه کثیفه؟در نهایت بدون اینکه یک لحظه با خودشون فکر کنن که چی میشه کاری رو انجام میدن که به نظرشون درست میاد....واقعا چطور بعضی از ادمها میتونن هر کاری رو خیلی راحت انجام بدن؟ بیاین فقط یکم واقعا همدیگرو دوست داشته باشیم و توو دوست داشتنمون خدارو فراموش نکنیم....اینا رو همه رو به تو گفتم تویی که میدونی چقدر برام مهمی.... ایکاش می فهمیدی
..........
 
 
 



نظرات شما عزیزان:

yasha
ساعت22:04---29 فروردين 1391
پاسخ:مرسی مهربون

آفتاب
ساعت21:03---29 فروردين 1391
سلام.خیلی جالب بود.ولی من همیشه دنبال دل خالی از کینه و پر از عشقم
پاسخ:سلام دوست خوبم منم دلی پراز عشق دارم ....خالی از کینه....این ها که نوشتم فقط به فقط از دلتنگی بودخالی از بغض و کینه...همه ی قصدم این بود که بگم حرفی رو بزن که تا ته خط بتونی رو حرفت بمونی همین عزیزم....خوشحالم از آشنایت...برایت آرزوی موفقیت میکنم...مرسی که به من سر زدی...بازم منتظر نظرات قشنگت هستم مهربونم....یاحق


احمد تو
ساعت16:32---29 فروردين 1391
نگاهت کافیست تادوباره درهوای آمدنت محیا شوم .... ،

تــــــــــــــــــــــوهمیش ه دعوتی رأس ساعت دلتنگی..پاسخ:سلام احمد جان فراموش کن مسلسل را مرگ را و به ماجرای زنبوری بیاندیش که در میانه ی میدان مین به جستجوی شاخه گلی ست. زنده باشی مهربونم....فقط دلتنگی بود احمدجان.میدونم تو مهربونتراز این حرفایی....موفق باشی یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, ] [ 21:46 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 326
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 430
بازدید ماه : 764
بازدید کل : 70679
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush