آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





از درد و دلت فقط درد سهم من شد و دلت سهم دیگری ......



نظرات شما عزیزان:

mehdi
ساعت11:07---3 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم

به نوشتن جدی ترنگاه کن به من سربزن منتظرت هستم
پاسخ:سلام به روی ماهت باشه گلم حتمن به سفارشت عمل میکنم...مرسی از اینکه برات همه چی مهمه....بهت سر زدم مطالب شیرین و دلپذیری داشتی....امیدوارم روز به روز بهتر و شیواتر شه قلمت...من اسير واژه محبتم خالي از بغض دل وحسادتم عاشق دست هاي با رفاقتم زندگي اينجوري داده عادتم....موفق باشی یاحق


yasha
ساعت22:11---29 فروردين 1391
پاييز را دوست دارم چون فصل غم است



غم را دوست دارم چون ميوه دل است



دل را دوست دارم چون تو را دوست دارم
پاسخ:چقدر خوبه ادم یکی را دوست داشته باشه نه به خاطر اینکه نیازش رو برطرف کنه نه به خاطر اینکه کس دیگری رو نداره نه به خاطر اینکه تنهاست و نه از روی اجبار بلکه به خاطر اینکه اون شخص ارزش دوست داشتن رو داره....مراقب داشته هات باش....لحظه هات پر از آرامش


yasha
ساعت22:01---29 فروردين 1391
نیمی از جهان، افرادی هستند که چیزی برای گفتن دارند

و نمی توانند بگویند؛



و نیم دیگر افرادی هستند که چیزی برای گفتن ندارند،



ولی همیشه حرف میزنند.



- رابرت فراست

(باز قولت یادت رفت

)پاسخ:سلام عزیزم مرسی که همیشه من رو مورد لطف قرار میدی...بودنت همیشه زیباست نمـــــــــــــــــی دانم حرفـــــــــــــــــم را بـــــــــــــــــاور می کنید یا نه.... نیمی از عمر را به تمسخر آنچه دیگران به آن اعتقاد دارند می گذرانیم و نیمی دیگر را در اعتقاد به آنچه دیگران به تمسخر می گیرند...! موفق باشی یاحق


بنیامین
ساعت21:20---29 فروردين 1391
سلام خیلی از وبلاگتون خوشم امد حتما به وبلاگ منم سر بزنید راستی منو با اسم پسر ایران حتما لینک کن خیلی دوست دارم با شما کار کنم دوست دارم یادت نره به من سر بزن .بای09369119722
پاسخ:سلام بنیامین جان خوشحالم که به آسمونم سرزدی...تو هم وبلاگ زیبایی داری عزیزم...موفق باشی.برای طولانی زیستن، لازم نیست به روزهای زندگی ات اضافه کنی، تلاشت این باشد که "زندگی" را به روزهایت اضافه کنی ...موفق باشی گلم....لحظه هات پراز آرامش


sajad
ساعت11:22---28 فروردين 1391


معلم به بچه ها ميگه در مورد شجاعت انشا بنويسيد. يكي از شاگردا يه ورقه سفيدو به معلم ميده و زيرش مينويسه شجاعت يعني اين!!!
پاسخ: گاهی میتوان برای یک عزیز چند سطر سکوت به یادگار گذاشت تا او در خلوت خود هر آن طور که خواست آن را معنا کند......


erfan
ساعت22:37---25 فروردين 1391
عشق هزار ساله



کیست که از دو چشم من در تو نگاه می کند



اینه ی دل مرا همدم آه می کند



شاهد سرمدی تویی وین دل سالخورد من





عشق هزار ساله را بر تو گواه می کند



ای مه و مهر روز و شب اینه دار حسن تو



حسن ، جمال خویش را در تو نگاه می کند



دل به امید مرهمی کز تو به خسته ای رسد



ناله به کوه می برد شکوه به ماه می کند



باد خوشی که می وزد از سر موج باده ات



کوه گران غصه را چون پر کاه می کند



آن که به رسم کجروان سر ز خط تو می کشد



هر رقمی که می زند نامه سیاه می کند



مایه ی عیش و خوش دلی در غم اوست سایه جان



آن که غمش نمی خورد عمر تباه می کند
پاسخ:سلام دوست خوبم خیلی زبیاست شعرت مرسی عزیزم.......


erfan
ساعت22:24---25 فروردين 1391
سلام خانوم خانوما



خوبی تو بهتر شدی ؟ ؟ ؟




پاسخ:سلام عزیز بهترم شکرخداممنون که به یادمی...مواظب خودت باش عرفان جان...موفق باشی


سعید
ساعت17:46---22 فروردين 1391
سلام مرسی خبر کردی خیلی عالی بود
پاسخ:سلام سعید جان باورم نمیشه که اومدی به کلبه ی من سرزدی....قدمت گلبارون....خیلی به من لطف داری...برایت آرزوی بهترنها رو دارم مهربونم....موفق باشی یاحق


سرونازشیراز
ساعت13:16---22 فروردين 1391
آنان که خاک را به نظر کیمیــــــــــا کنند

آیا بود که گوشه چشمـــــــــــــــــــــــــــ ی به ما کنند پاسخ:سلام احمد جان تو تاج سری برادر...این حرفا چیه؟خداوکیلی آب و هوای شیراز اونم تو این فصل واقعا معرکه اس....ممنون که به یادم هستی دوست خوبم....موفق باشی یاحق


erfan
ساعت16:42---20 فروردين 1391
پیروز و پایدار باشی
پاسخ:به همچنین عزیزم


erfan
ساعت16:33---20 فروردين 1391
سلام

زیبا بود براوووو

مثل همیشه
پاسخ:سلام عرفان عزیزم بازم دمت گرم که تو این همه شلوغی منو گم نکردی.....درس پس میدم استاد ...من هیچ وقت خوبیهاتو فراموش نمیکنم عرفان جان....موفق باشی یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, ] [ 8:59 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 746
بازدید کل : 70661
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush