آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 
 
می‌دانم 


حالا سالهاست که ديگر هيچ نامه‌ای به مقصد نمی‌رسد 

حالا بعد از آن همه سال، آن همه دوری 

آن همه صبوری 


من ديدم از همان سرِ‌ صبحِ آسوده 

هی بوی بال کبوتر و 


نایِ تازه‌ی نعنای نورسيده می‌آيد 

پس بگو قرار بود که تو بيايی و ... من نمی‌دانستم! 

دردت به جانِ بی‌قرارِ پُر گريه‌ام 

پس اين همه سال و ماهِ ساکتِ من کجا بودی؟


حالا که آمدی 

حرفِ ما بسيار، 

وقتِ ما اندک، 

آسمان هم که بارانی‌ست ...!


به خدا وقت صحبت از رفتنِ دوباره و 

دوری از ديدگانِ دريا نيست! 

سربه‌سرم می‌گذاری ... ها؟ 

می‌دانم که می‌مانی 

پس لااقل باران را بهانه کُن 

دارد باران می‌آيد.


مگر می‌شود نيامده باز 

به جانبِ آن همه بی‌نشانیِ دريا برگردی؟ 

پس تکليف طاقت اين همه علاقه چه می‌شود؟! 

تو که تا ساعت اين صحبتِ ناتمام 

تمامم نمی‌کنی، ها!؟ 

باشد، گريه نمی‌کنم 

گاهی اوقات هر کسی حتی 

از احتمالِ شوقی شبيهِ همين حالای من هم به گريه می‌افتد. 

چه عيبی دارد! 

اصلا چه فرقی دارد 

هنوز باد می‌آيد،‌ باران می‌آيد 

هنوز هم می‌دانم هيچ نامه‌ای به مقصد نمی‌رسد 

حالا کم نيستند، اهلِ هوای علاقه و احتمال 

که فرقِ ميان فاصله را تا گفتگوی گريه می‌فهمند 

فقط وقتشان اندک و حرفشان بسيار و 

آسمان هم که بارانی‌ست ...!
 


 

 



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت20:22---10 اسفند 1390
سلام.وبلاگ باحالی داری.یه سری هم به من بزن.من رو با اسم همه چیز لینک کن.ممنونپاسخ:سلام دوست خوبم ممنون از لطفتت...تبادل لینک هم انجام شد...موفق باشی یاحق

yasha
ساعت19:02---7 اسفند 1390
20پاسخ:می توانی بروی قصه و رویا بشوی راهی دورترین گوشه دنیا بشوی من و تو مثل دوتا رود موازی بودیم من که مرداب شدم کاش تو دریا بشوی . . .

عسل
ساعت16:38---7 اسفند 1390
همه چیز گاه اگر کمی تیره مینماید...


باز روشن می شود زود.


تنها فراموش مکن این حقیقتی است :


بارانی باید تا که رنگین کمانی بر آید


و لیموهایی ترش تا که شربتی گوارا فراهم شود


و گاه روزهایی در زحمت تا که از ما انسانهایی تواناتر بسازد.


خورشید دوباره خواهد درخشید زود...


خواهی دید.









پاسخ:باوفا! مهر تو اندر جان ماست زندگی بی دوستی زندان ماست کم بزن آتش دل بی تاب را یاد خوبت روز و شب مهمان ماست . . .


سجاد
ساعت12:24---7 اسفند 1390
دوست عزیز اگه مارو یادت هست یه سری به ما بزن

پاسخ:سلام سجادجان نه عزیزم یادم نرفته...اگرکوتاهی هست فقط به خاطره دل مشغولیهاست ..... شلوغی و ترافیک خیابونهای زندگی بدجور منو سردرگم کرده....تازگیها یه چراغ قرمز سره هر خیابون و چهاراه گذاشتم ....توهم دعا کن خدا کمک کنه تا از این شلوغ پلوغی سالم در برم.....موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, ] [ 11:11 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 742
بازدید کل : 70657
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush