آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






باز باران با ترانه

میخوردبربام خانه..

خانه ات کو؟

آن دل دیوانه ات کو؟

روزهای کودکی کو؟

فصل خوب سادگی کو؟

یادت آید روز باران؟

گردش یک روز دیرین؟

پس چه شد دیگر کجا رفت؟

خاطرات خوب ورنگین......

درپس آن کوی بن بست...

در دل تو آرزو هست؟

کودک خوشحال دیروز....

غرق در غم های امروز...

یاد باران رفته از یاد..

آرزوها رفته بر باد....

"آسمون دلتون آفتابی"



نظرات شما عزیزان:

آوا
ساعت19:29---16 اسفند 1390
باز باران با ترانه

میخورد برگوشه قلبم

می نوازد دردهایم

کودک خوشبخت دیروز



می پرم از روی مانه



می دوم دنبال نانی

باز باران با گهر های فراوان

سهم من درد بوده وغم

می نشینم تا به فردا

زندگانی خواه تیره خواه روشن

هست زیبا هست زیبا
پاسخ:وقتی کسی به دل نشست / نشستنش مقدس است حتی اگر نبینمش / همین برای من بس است....موفق باشی یاحق


داداش ایلیا
ساعت10:35---16 بهمن 1390
سلام



باز باران با ترانه با سخنهای فراوان

باز ابری ست در بیابان باز نغمه باز فریاد

باز دستهای پر ز احساس باز تنهایی و اواز

می خورد بر تارک دل ، برسرشک چشم کلبه

میخورد بر دشت زیبا بر دل یه ابر رویا

باز باران باز گریان

باز اسمانی پر ز هجران

باز فریاد جدایی

باز آهنگ سرد و خاموش یک پرنده

باز باران در دلی ساده ، دلی پاک

باز باران در میان خشکی هر آرزویی

میزند بر غم ،با هزاران سیل دانه

یاد باران رفتنی نیست ، چون که باران ماندنی شد

چون که باران بارشش آسودنی شد

چون که باران نرمشش یک ,المه حرف نگفته

دارد از یک آسمان دنیای خفته

باز باران......

ایلیا

اگر روزی دلم گرفت یادم باشد که خدا با من است، که فرشته ها برایم دعا میکنند، که ستاره ها شب را برایم روشن خواهند کرد. یادم باشد که قاصدکی در راه است، که بهار نزدیک است، که فردا منتظرم می ماند، که من راه رفتن می دانم و دویدن، و جاده ها قدم هایم را شماره خواهند کرد. اگر روزی دلم گرفت یادم باشد که خدای من اینجاست همین نزدیکیها، و من، تنها نیستم.


amirali
ساعت10:30---16 بهمن 1390
سلام

وبت قشنگه

منتظرتم

پاسخ:سلام ممنون دوست خوبم موفق باشی ....یاحق


amirali
ساعت10:30---16 بهمن 1390
سلام
وبت قشنگه
منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, ] [ 9:48 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 449
بازدید کل : 70364
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush