آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

یه دنیا حرف برای تودارم،یه دنیا پرازحرفهای نگفته، یه دنیا پرازبغض های
 
نشکفته.با منی،هرجاو الان اومدم تا مثل همیشه سنگ صبورروزهای دلتنگی
 
ام باشی!
 
دلم به وسعت یه آسمون تیره غمگینه. صدایی نیست،آرامشی نیست،حتی
 
سایبون روزهای دلتنگی هم دیگه جوابگوی دلتنگی هام نیست.
 
من اومدم! اینجا،کناردلواپسی های شبونه ات،‌ کنار شعله ور شدن شمع وجودت
 
،اما نمی دونم چرا دلم آرام نمی گیره...
 
دلم گرفته،دلم سخت تو سینه گرفته،با تموم وجود تورومی خونم؛ازتوچیزی
 
نمی خوام جز دریای بی ساحل وجودت رو،جز دستهای مهربونت رو،جز نگاه آرومت
 
روکه خیلی وقته توسیل بادبیوفای زمونه گم کردم.
 
هرشب حضورت روتوکلبه ی خیالم می آرم، وجودت را با تموم هستی باقیمونده
 
در نهانخانه قلبم پنهون می کنم،چشمامو باز نمی کنم تا شاید بتونم تصویرت رو
 
بر روی پلکهای بسته ام حک کنم،اما باز هم جای تو خالیه.. .
 
شاید اگه جای تو بودم؛کمی،فقط کمی برای مرگ تدریجی نیلوفرهای خاطره اشک
 
می ریختم،شاید اگه جای توبودم؛طاقت دیدن چشم های خیره و خسته اتو 
 
نداشتم،شاید اگرجای توبودم؛بلوربغضم روبا تلنگری آسون می شکستم تا بدونی،
 
تا بدونی که چقدر دوستت دارم... .
 
روزی صد بار با هم خداحافظی کردیم اما افسوس معنای خداحافظی را زمانی
 
فهمیدم که تو را به خدا سپردم!
 
این بار به دیدنت آمده ام،برات گلاب آوردم ، دستام تنها سنگ سردِ خونه اتو
 
احساس می کنه اما بدون یاس های سپید احساسمون هنوز گرم گرم اند...
 
روحت شادبابای خوبم

 

 



نظرات شما عزیزان:

داداش ایلیا
ساعت10:26---16 بهمن 1390
خدا رحمت کنه همه گذشتگان را . همه موندگان را ...همه ایندگان را ...

صبر و تامل و انتظار اینه درس داستان بودنها و نبودنها..

ایلیاپاسخ: خدا رحمت کنه همه ی اسیرای خاک رو....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 14 بهمن 1390برچسب:, ] [ 2:41 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 439
بازدید کل : 70354
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush