آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





درجزیره ای زیبا تمام حواس زندگی میکردند.شادی ،غم،غرور،عشق....

روزی خبررسیدکه به زودی جزیره به زیر آب خواهدرفت.همه ی ساکنین جزیره قایق هایشان راآماده وجزیره را ترک کردند...

اماعشق میخواست تا آخرین لحظه بماند....چون اوعاشق جزیزه بودوقتی جزیره به زیرآب فرومیرفت عشق از ثروت کمک خواست وبه اوگفت:"آیامیتوانم باتو همسفرشوم؟"

ثروت گفت:"نه مقدارزیادی طلاوجواهر داخل قایق است و دیگرجایی برای تو نیست."

پس عشق از"غرور"که با یک قایق زیبا راهی مکان امنی بود کمک خواست.غرور گفت:"نه نمیتوانم تو را باخود ببرم...چون تمام بدنت خیس و کثیف شده...وقایق زیبای من را کثیف میکنی.

"غم"درنزدیکی عشق بودپس عشق به او گفت:"اجازه بده تا من باتو بیایم...."غم با صدای غم آلودی گفت:"آه ای عشق من خیلی غمگینم و احتیاج دارم تنهاباشم."

عشق اینباربه سراغ شادی رفت واورا صدا زدولی اوآنقدرغرق شادی بود که حتی صدای عشق را هم نشنید...

آب در هرلحظه بالاتر می آمدوعشق دیگرناامید شده بودکه ناگهان صدایی سالخورده گفت:"بیا عشق ،من تو را باخودخواهم برد."

عشق به قدری خوشحال شد که یادش رفت نام ناجی خود رابپرسد....وقتی به خشکی رسیدند پیرمرد به راه خود رفت و عشق متوجه شد چقدر کسی که نجاتش داده بر گزدنش حق دارد.....عشق نزد"علم"که مشغول حل مسئله ای بود رفت و نام ان پیرمردراپرسید:"علم پاسخ داد:"زمان"

عشق با تعجب گفت:"زمان،اما چرا او به من کمک کرد"؟

علم لبخند خردمندانه ای زد وگفت:"زیرا تنها زمان قادر به درک عظمت عشق است".

 

 



نظرات شما عزیزان:

!
ساعت17:54---14 بهمن 1390
دنیای ما اندازه هم نیست


من خیلی وقتا ساکتم سردم


وقتی که میرم تو خودم شاید پاییز سال بعد برگردم


دنیای ما اندازه هم نیست


میبوسمت اما نمیمونم


تو دائم از آینده میپرسی


من حال فردامم نمیدونم


تو فکر یه آغوش محکم باش


آغوش این دیوونه محکم نیست


صد بار گفتم باز یادت رفت


دنیای ما اندازه هم نیست
پاسخ: غزل دلتنگی...... هر چند که دلتنگ تر از تنگ بلورم با کوه غمت سنگ تر از سنگ صبورم اندوه من انبوه تر از دامن الوند باشکوه تر از کوه دماوند غرورم یک عمر پریشانی دل بسته به مویی است تنها سر مویی ز سر موی تو دورم ای عشق به شوق تو گذر می کنم از خویش تو قاف قرار من و من عین عبورم بگذار به بالای بلند تو ببالم کز تیره ی نیلوفرم و تشنه ی نورم قیصر امین پور


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, ] [ 23:13 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush