آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
ما عادت داریم
حضور آدم‌ها را
از بودن‌شان حس نکنیم
مانند اکسیژن که از بودنش حسش نمی‌کنیم
از نبودنش حسش می‌کنیم!
 


 



نظرات شما عزیزان:

erfan
ساعت23:52---12 بهمن 1390
سلام



پس چند روز که اینترنت قاراش میش بود اومدم



خوبی



آپ جدید کی میاد د د د د ؟ ؟ ؟
پاسخ: سلام عرفان جان...خوبی ؟ممنون که با این همه مشکلات بازم یاد من هستی...من شرمنده ا به خدا خودت بهتر میدونی در ضمن آدرس وبت رو برام بذار چون اون وبلاگم حذف شده و آدرست رو ندارم در ضمن یاهو هم خرابه منتظرت هستم...موفق باشی ...یاحق


رها
ساعت23:34---12 بهمن 1390
سلام عزیزم

واقعا راست میگی تا یکی رو از دست ندیدم قدرشو نمیدونیم.

زیبا بود. موفق باشی.

آپم بهم سر بزنپاسخ: سلام عزیزم خوبی رهاجان ممنون از حضور گرمت....باشه خانم گل حتما


دل طوفانیییییییییییی
ساعت17:18---11 بهمن 1390
رواق منظر چشم من آشیانه توست



کرم نما و فرود آی که خانه



خانه ی توست
پاسخ: سلام دل طوفانی....کولاک کردی با این طوفانت......من دریارو حتی طوفانی هم دوست دارم...چون توی طوفان چیزی رو میبینم که تو آرامشت اصلا ندیدم....ولی دریارو آروم کن چون من عاشق رنگین کمان بعداز طوفان وبارندگیتم...موفق باشی یاحق


غریب آشنا!!
ساعت20:13---10 بهمن 1390
عشق بازیست نه بازی که مرا مات کنی


نازنینا دل من صفحه شطرنج که نیست!
پاسخ:مرسی دوست خوبم


محمد
ساعت16:47---10 بهمن 1390
چه میشه کرد خصلت آدمی همینه دیگه!پاسخ: ولی قبول داری که خیلی بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

داداش ایلیا
ساعت16:32---10 بهمن 1390
سلام



تا بوده همین بوده ..همیشه بهار رو قدر نمی دونیم ..اما در غیابش مرثیه ها می خونیم واسه دوریش..



دریا که میریم ..بهش فکر نمی کنیم ..وقتی برگشتیم از دوریش قصه ها می نویسیم...



خدا رو تو افریده هاش نمی بینیم ... وقتی نعمتهاشو از دست دادیم تازه اونو یاد میکنیم...



ایلیاپاسخ:سلام آرامش آن است که درهرگام بدانیم دستمان در دست خداست.... لحظه هایت آرام یاحق


شيوا
ساعت14:38---10 بهمن 1390
با افتخار شما لينك شدي

پاسخ:مرسی عزیزم خیلی لطف کردی شیواجان...موفق باشی عسل بانو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ 13:30 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 302
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 406
بازدید ماه : 740
بازدید کل : 70655
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush