آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

ببین عشق یه احساسه نه معادله...

بخوای حلش کنی میشه مبادله...

تا دورمون بگردیم این مبادله میشه مجادله...

خواهشنا یه امروز رو هیچی نگو...

امروز حال کردم حکم فقط دل باشه ...حالیته؟

"توفصل شال گردنها و چترها تولدت مبارک مهربونم"

یاحق



نظرات شما عزیزان:

بیقرار
ساعت13:18---10 مهر 1393
هر چند من اهل بازی نیستم ولی حکم دست ((تو)) که باشه دوست دارم دلو ببازم......
البته حکم که خیلی وقته صادر شده ما هم که دیگه صاحب این دل نیستیم
دلو باختیم و جاش یه دنیا محبت خریدیم
بازم شما حکم کن ما هم زندگیمونو میاریم وسط.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 7 مهر 1393برچسب:, ] [ 13:21 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 144
بازدید ماه : 515
بازدید کل : 69746
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush