آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

شعر آدم رو خلاصه می کنه،

کم حرف می کنه و تو سینه ی کلمات فشارمیاره.

شعر رسانه ی شخصیه، رسانه ی همراه.

مثه گوشی موبایل که همه چیز رودرباره ی من می میدونه

می دونه  منتظر کدوم تماس هستم،

کدوم اس ام اس روبیجواب گذاشتم

و کدام شماره رو از یاد بردم؛

شعرا به خوبی میدونن که "ما هیچوقت دیگه اون آدم سابق نمیشیم."

ولی با همه ی اینا دلم میخواد اون پرنده ی بی آشیون که تو آسمون دنبال یه پناهگاه میگرده

یه جایی واسه نشستن پیدا کنه ، یه جایی که آروم بگیره و خستگی در بکنه.

دلم میخواد اون پسرک که کنار اون درخت نشسته اینو باور بکنه که دیگه هیچ صدای تیک تاکی

از اون دور دورا نمیاد، شاید اگه خوب گوش بده از یه جای دیگه یه صدای قشنگ تر

 بشنوه.دلم میخواد باغچه ی ریحون حیا طمون همیشه ریحوناش دست نخورده باقی بمونه، 

 بشکنه دست اون باغبونی که میخواد ریحون باغچمونو بچینه. دلم میخواد اون پری قصه ی تنها ییام

 هیچ وقت تنها نباشه،هر روز پنج بار از اونی که بهش میگن خدا میخوام تنهاش نذاره.

 دلم یه جیز دیگه ام میخواد ... میخواد آرزو ها همیشه آرزو باقی بمونن...

همیشه... سبز سبز...

دلم میخوادكه هيچ وقت مرواریداشگ از صدف چشمه

هیج عاشقی جدا نشه به خاطره دوری.

يه آرزو ديگه هم دارم كه از همه آرزوهام واسم عزيزتره ،

 تواوج غروروسربلندی ولی آروم از دغدغه  وسلامت ببنمت.

یاحق



نظرات شما عزیزان:

حسین مسعودی
ساعت18:29---14 آبان 1394
سلام خانومی تمامه مطالبتون جالبه


پاسخ:سپاس فراوان حسین عزیز



نفسهای شبانه
ساعت15:05---10 شهريور 1393
زیبا بود همچون وزش نسیم شب



ارادت
ساعت0:48---29 مرداد 1393
زندگی، فهم نفهمیدن هاست

زندگی، پنجره ای باز، به دنیای وجود

تا که این پنجره باز است، جهانی با ماست

آسمان، نور، خدا، عشق، سعادت با ماست

فرصت بازی این پنجره را دریابیم

در نبندیم به نور، در نبندیم به آرامش پر مهر نسیم

پرده از ساحت دل برگیریم

رو به این پنجره، با شوق، سلامی بکنیم

زندگی، رسم پذیرایی از تقدیر است-سپهری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 27 مرداد 1393برچسب:, ] [ 12:21 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 283
بازدید هفته : 389
بازدید ماه : 723
بازدید کل : 70638
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush