آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

کاش لحظه ها با من و "تو"مهربونتر بودن...

به عشقِ محبتی که توچشماتِ،تونستم این همه سکوتت رو تحمل کنم

برام آرزو شده که یه کلام عاشقونه، از طرفِ تو بشنوم

به تو دلبستم ،باتوعاشقی کردم و عاشقی میکنم...

تا چشمام رو باز میکنم تو رو یاد میکنم

تا میخوام چشمام روبه روی هم بذارم

بهت ثابت کردم که یادت نمیذاره آروم بخوابم

اگه برحسب اتفاق لحظه ای تو شبی با آرامش خوابم میبره،

خواب تو رو میبینم،حتی دیدنِ "تو" تو خوابم بیقرارم میکنه

نمیدونم این دل دیوانه ام چطور

این لحظه های نفسگیرِ عاشقی روسر میکنه؟

به دلم مونده حالی از دلم ، احوالی از چشمام بپرسی

به خدا اینجا یه دله که بدجورهواخواهته

نگاهیم به این طرف بینداز ...یه نفره که بدجور به هوای

دیدن چشمات از اون دور دستا به انتظار نشسته ...

اینجوری منو نگاه نکن،

به دلم مونده وقتی به چشمات خیره میشم

عشق رو ازاون تهِ تهِ چشمای مهربونت ببینم

به دلم مونده وقتی صدات رو میشنوم

عشق و علاقه رواز اعماق صدات حس کنم

لحظه ای ،فقط  لحظه ای به خودم بگم که تنها نیستم...که یکیودارم ...

یکی که به یادمه، مثه من توانتظار دیدنِ منه

که آرزوی شنیدن صدام روداره

که مثه من دلتنگ میشه، که یادم میکنه، که مثه من دلش گیره...

دوست داره با من درد دل کنه ،

راستش رو بخوای هر وقته که دلم میگیره

تو نیستی تا با تو درد دل کنم و آروم شم

به دلم مونده یه بار...حرفای منو بشنوی ، بفهمم که حرفاموگوش کردی... 

البته همیشه باحرفای مهربونت حتی خیلی کم،به من فهموندی که به حرفام گوش میدی

ولی یه چیزایی، همیشه تو دلِ آدم میمونه

توکه میدونی شبا من همه اش بیدارم ودارم توقصرِرویاهام میگردم...

احساس آرامش میکنم وقتی میدونم که توام بیداری...

که مثه پرنده  پرواز میکنی توآسمون کارات واوج میگیری توآسمون آبی

تویی که بانوشته هات مثه بارون میباری به کویر تشنه ی قلب همه ی آدما

عاشقتر میکنی منوبا طراوت قطره های مهربونت

اومدم و بهت گفتم:که ازجنسِ "تو"ام...

که عشق رومیشناسم ، که همیشه با "تو" می مونم...

گفتم:میدونم تعهد دستِ هردوی مارو بسته...

ببین باتمومِ این حرفا؛عطر نفسهات رو هنوز میشه از آغوشم شنید

این روزا هرکی از کنارم میگذره

میگه»»»»»»هی فلانی بوی

عاشقی می دی...مثه همیشه

یاحق



نظرات شما عزیزان:

بیقرار
ساعت10:43---15 مرداد 1393
گاهی برای حس حضور کسی باید چای را تلخ خورد زیرا قند فقط طعم چای را عوض میکند.

پاسخ:ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﭼﯽ؟ !! ﯾﻌﻨﯽ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻦ ﺗﻮ ﯾﻪ ﺟﻤﻊ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ .. ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ .. ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﯾﻬﻮ ﻭﺳﻂ ﺣﺮﻓﺶ ﺑﺮﯼ ﺑﮕﯽ ﺗﻮ ﭘﺮﺍﻧﺘﺰ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﮕﻢ ﻣﻦ عاشق و دیونه ایشونم ﺧﺐ ﺩﺍﺷﺘﯽ ﻣﯿﮕﻔﺘﯽ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﯾﻪ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﺪﻭﻥ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻧﯿﺴﺖ....لحظه هات پراز دیونه بازی


ارادت
ساعت3:58---14 مرداد 1393
چایت را تلخ نخور



یکبار صدایم کن تمام قندهای دلم را برایت آب میکنم . .


پاسخ:بهارت بی گل و بلبل نباشد / نگاهت خالی از سنبل نباشد به گلزار محبت تا قیامت / خودت گل باش و عمرت گل نباشدلحظه هات پرازآرامش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:, ] [ 14:46 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 751
بازدید کل : 70666
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush