آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

بعضی از نگاه ها صدای قشنگی دارن...

بعضی ها رو هرچقدر هم که بخوای تموم نمی شن....

سکوتشون خالی می کنه دلت رو..

و عطر بوسه هاشون مست می کنه آدم رو...

بعضی ها مثه "تو" ...

فقط این روبدون

این دل هوات رو کرده و کمی که نه ،خیلی "تو" رو میخواد....

یاحق



نظرات شما عزیزان:

behrooz
ساعت19:42---21 تير 1393
دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره
چشمای خیسم واسه ی دیدنت بیقراره
این راهه دورم خبر از دل من ک نداره
آروم ندارم یه نشونه میخوام واسه قلبم
جز این نشونه واسه چیزی دخیل نمی بندم
این دل تنگم دوباره هوای تو رو داره...
پاسخ:واسه دشت مهربونیت مترسکی میشم تا هیچ وقت غم وغصه دوروبرت پیدا نشه!یاحق


behrooz
ساعت14:17---21 تير 1393
دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره
چشمای خیسم واسه ی دیدنت بیقراره
این راهه دورم خبر از دل من ک نداره
آروم ندارم یه نشونه میخوام واسه قلبم
جز این نشونه واسه چیزی دخیل نمی بندم
این دل تنگم دوباره هوای تو رو داره
پاسخ:هستی به دلم، به دل ک نه ، در"جانی" درجان منی و در"دلم" میمانی...یاحق


ارادت
ساعت3:07---9 تير 1393
قهوه ای که می نوشم

طعم بوسه می دهد
لباسی که تن می کنم
عطر بوسه می دهد
ساعتهای روی مچم
شکل بوسه می شوند
موسیقی غمگینی که نمی رقصاندم
ریتم بوسه دارد
کتابی که می خوانم

تمام کلماتش بوسه می شوند

به گمانم

باید لبت را

جایی جا گذاشته باشی ...
پاسخ:روزی فرا خواهد رسید ک تو برای همیشه خواهی رفت! روزی شاید بهارانه اما سرد........ تو می روی نمی دانی اما منکه بدرقه ات می کنم خوب می دانم: کاسه ای آب معجزه نخواهد کرد......یاحق


بیقرار
ساعت7:31---8 تير 1393
فکر نکن از پشت پنجره مات نمیشه دیدت من خیلی وقته دارم با عطر خیالت خودمو قانع میکنم.
ندیدنت یا نبودنت بهونه ای نمیشه برای از یاد بردنت.
من هنوز مبهوت عطر خیالتم.
پاسخ:زنـــدگـــی زیبــاســـت…….. امــا عــادلانــه نیســـت…!!!باورکن.یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:, ] [ 21:21 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 518
بازدید کل : 69749
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush