آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

سلام رفیق

اینجا دفترچه خاطرات دوم منه که توش از احساسم می نویسم ...

از احساسی که باهاش زندگی می کنم...

نسیمی که مثه زندگی و احساسات من در جریانه...

موندم میون تموم ناباوری ها

که نه رد می شی

نه می مونی

خسته ام از عبورای موقت

زیر آسمون خدا نشستم

بغض کردم

امانمی بارم

خودت میدونی که این خاصیت منه

فقط "تو"بگو

کجای این قصه تکراری

از یاد بردمت که اینجورازت بیخبرموندم؟

پنجره رو باز می کنم

هوا پره از بوی" تو"

ببین چه راحت هواتو نفس می کشم

و من بی "تو"

هیچ چیز از این دنیا روجدی نمی گیرم

هنوز دلتنگ می شم برای نبودنت

بودنت هیچ وقت عادی نشد

چطور به نبودنت عادت کنم؟؟

خسته شدم از این ساعت ها

خودم می دونم که نیستی

ولی باز نبودنت را به رخم می کشن...

می خوام دلنوشته ای به رنگ بارون بنویسم

کنارش از بغض های نگفته ام بگم

اونایی رو که با هیچکس نگفتم

ولی به "تو" می گم

ببین چطور حرفای ناگفته روبه "تو" می گم

یه کم به من فکر کن...

نگام کن

من دلتنگ  نگاه عسلی و بارونیتم

احساس می کنم منتظر طوفانی هستی

ولی من منتظر ساحلی آرومم

پر از یاد تو

پر از  صدای مرغای دریایی

می خوام این دفعه حرفی نزنم

و ساکت باشم

و فقط به صدا ها گوش بدم...

دلم هوای یه دوست روکرده...

یه رفیق فابریک...

کسی که امتحانش روتو رفاقت پس داده...

دیگه محک زدن و زیروروکشیدنی توکارش نیس....

رفیقی که من حرف نزنمم اون میشنوه..

وقتی میخندم حجمِ بغض رو تو خنده ام میبینه...

رفیقی که وقتی باهاش اولین فنجون قهوه ی مشترکمون رو خوردیم،"

گفت:"دیدی باباجان بالاخره قهوه روهم باهم خوردیم..."

آره امشب دلم بدجورهواتوکرده...

کجایی پس رفیق من.

 

یاحق



نظرات شما عزیزان:

رکسانا
ساعت21:07---16 بهمن 1393
با تبادل لینک موافقی خبرم کن

افسانه بانو
ساعت23:26---25 خرداد 1393
خیلی قشنگه نوشته هاتون . منم مینویسم
پاسخ:مرسی عزیزم موفق باشی گلم...یاحق


behrooz
ساعت4:08---24 خرداد 1393
دلتنگی پیچیده نیست...
یک دل...
یک آسمان...
یک بغض...
و آرزوهای ترک خورده..!!
پاسخ:میـــــدونی عشق چیه؟ یعنی اینکه وقتی کنارته گذر زمان رو اصن حس نکنی یعنی وقتی هست همه چی خوبه خوبه وقتی نیست همه چی داغون داغونه یعنی صداش خاصترین صدای دنیاست یعنی قهر کنه دنیات کابوسوار میشه یعنی همین که باهاش خداحافظی کردی همون لحظه دلتنگش بشی...به همین سادگی...یاحق


ارادت
ساعت6:29---19 خرداد 1393
از اینکه نظر منو نمایش نمیدی . . .نگم بهتره

ارادت
ساعت16:08---17 خرداد 1393
سلام/واقعیت فراتر از حس و رویای توست//زندگی مبارزه به واقعیت نیست/رویو و خیال و ارزو هم/کابوس واقعیت ها هستند
پاسخ:.سلام...ببین عشق احساسی یعنی اینکه تو خودِ طرفو بخوای! ولی ... عشق واقعی یعنی اینکه تو خیرِ طرفو بخوای!منم عشقم واقعیه...یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 16 خرداد 1393برچسب:, ] [ 1:27 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 162
بازدید ماه : 533
بازدید کل : 69764
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush