آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

احساس روفلک نکنیم...

این طفل معصوم چی میدونه که منطق چیه؟

ببین زیاد دور نیستم...

غروب جمعه و من ...

میونِ خلوت سوز دار نفهمیدن و درک اجبار تنهایی محض....

با"تو"ام کهنه رفیق شیرین ......

یادگارِ روزگارِ خواستن و راستی....

کافیه فقط یه بار سر برگردونی منومیبینی...

زیاد دور نیستم

فقط به متراژ یه عمر جوونی و حسرت نتوونستن...

كه بعد از" تو"میون چه کنم ها و نکنم ها پرسه می زنه........

به شکل یه انسان

اما عاقل و کمی پیر ...

ودیر ...

 و شاید هم خیلی دیر...

ببین نه چشامو میبندم و نه گوش هامومیگیرم...

میخوام ببینم و بشنوم تموم لحظه های نبودنت رو،تموم امید اومدنت رو...

آره،من اینجا،تو این غروب جمعه چشمام روبه راه اومدنت دوختم...

وتو تلاطم لحظه ها گوش میسپورم به آهنگ قدمات،

همونایی که برای به من رسیدن برمیداری...

امید اومدنت تموم لحظه هام روپرمیکنه،

عطر نفس هات تو ذهنم میپیچه ومن اما،

اونقدر نزدیک می بینمت که گرمی آغوشت،

هرم نفس هات،لذت بوسه هات و حتی نوازش هات رو حس میکنم...

دوری و دیر میشه که بیایی میدونم

اما اونقدر نزدیک می دونمت که انگار هرلحظه با منی،

اینجا کنار من،

می آیی،میدونم...

چشمام منتظرن...

خداجون... ! ! !

مـــن که غـــصـه هام رو ســـــر وقــت میــــخـــــــورم...

پس چــــــرا خوب نمیشـن

دردام ـ ـ ـ ــ !!!

 یاحق



نظرات شما عزیزان:

ارادت
ساعت2:48---16 تير 1393
عاشقان در زندگی دنبال مرهم نیستند
درد بی‌درمان‌شان را مرگ درمان می‌کند
پاسخ:ریشه ی ابر آسمون تو برکه ی زمین بوده تا عاشق زمین نشی که آسمونی نمیشی...یاحق


بیقرار
ساعت0:05---11 خرداد 1393
خوردن دارم سر وقت دوای درد نیست...

باید داروتو درست بخوری

غم و غصه داروی "تو" نیست

هر ساعت یه لبخند و یه جرعه شادی نوش جان کن مطمئنم خوب میشی زود زود
پاسخ:اى دوست ، هر گاه دفترچه خاطرات فكرت را ورق زدى به حرمت دوستيمان؛ نه به زبان بلكه در دلت بگو يادش بخير...یاحق


behrooz
ساعت20:58---9 خرداد 1393
من رسم دوستیم مثل نان نیست

که گرمش در سفره دل باشد و سردش سهم نمکی

چه گرمای حضورت و چه سرمای نبودنت باشد

همیشه هستی

همین حوالی

در قلبم







Bsaa
پاسخ:آنکه دلى براى دوست داشتن به ماداد،کاش صبرى هم براى دورى ها ميداد... یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 9 خرداد 1393برچسب:, ] [ 19:38 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 740
بازدید کل : 70655
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush