آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

گفتی درد دارم،نبینم درد بکشی "رفیق"،همه دردات برای من ... 

گفتی سال خوبی رو شروع نکرددی...بیا وخستگیت  رو به آغوش من بریز...

چشمام، لحظه هات روپذیراست...

و خنکای دستام، تب تو رو پایین میاره...

من خیلی وقت پیش طعم رازهای تو روچشيدم...

خوب مي شناسمشون.

منو ببین که چطورسکوت کردم در مقابل شیطونی های "خاصٍّت"

بیا آغوش خسته ات رو به آغوش من ببخش...

تنها به آغوش من.

فرقی نمی کنه تو آغوش کسی باشی یا کسی رازدار دلت باشه یا حتی نه،

نجوای دوست گونه ای داشته باشی بی اونکه من بدونم...

بیا و سختی اندامت رو به لطافت بازوای من بسپور ؛ 

مي خوام كه هردوی ماآروم شیم؛

آغوشت برای من مثه  بارش بارونه...

چتر ها روكناري بذار، تا ميون نفسات  داغ  شم ،مثه همیشه،

و بی چتر ترین لحظات رو به تو هدیه میدم در میون بارونای لذت بخش فصلی... 

کنارِ"تو" بودن هم برام غنیمته...

مي دوني رهايي، دلداري نمي خواد...

اندكي آغوش دارم، بيا باهم تقسيمش مي كنيم  

دستایِ نوازش ات رو از من دریغ نکن...

من هميشه سكوت میمونم.

یاحق



نظرات شما عزیزان:

ارادت
ساعت16:26---17 خرداد 1393
حرارت عشق/راز مگویی ست//خلاصه انکه//کشف نمیشود/نه حتی/با معادلات فیزیک/فقط/تا سه قدمی تو/اذن حضور دارد/اما ورود ممنوع
پاسخ:اون نــگـاهـی کـه گـوشـه اش یـه قـطـره اشــک بـرق مـیـزنـه !!! بـه انـدازه تــمـومِ حــرفـایِ دنـیــا ســنــگــیــنــه . . . !


غوغا
ساعت21:37---22 فروردين 1393


بیقرار
ساعت7:27---20 فروردين 1393
با ((تو)) که باشم نیازی به چتر ندارم

همین که سایت بالای سرم باشه جام امنه....
پاسخ:لبخندت … دنیایم را تغییر میدهد کافیست بخندی تا ببینی چگونه در سردترین فصل سال گل از گلم می شکفد...یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 18 فروردين 1393برچسب:, ] [ 20:6 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush