آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

نذر کردم...

 يه روزي که خوشحال تر بودم،

 بيام و بنويسم که:

 زندگي رو بايد با لذت خورد...

 که ضربه هاي روي سر رو بايد آروم بوسيد..

 و بعد لبخند زد و دوباره با شوق راه افتاد.

يه روزي که خوشحال تر بودم،

 ميام و مي نويسم که:

 "اين نيز بگذرد"...

 مثه هميشه که همه چيز گذشته .

 يه روزي که خوشحال تر بودم؛

 يه نقاشي از پاييز ميذارم ,

که يادم بيايد زمستون تنها فصل زندگي نيست.

 يه روزي که خوشحال تر بودم،

 نذرم رو ادا مي کنم...

 تا روزايي مثه حالا

 که خستگي ودلتنگیت لاي دست و پايِ دلم پيچيد؛

 بخونمشون  و يادم بيايد که؛

 هيچ بهار و پاييزي بي زمستون مزه نمي ده.

ببین "رفیق" برای چشمام نماز بارون بخون،

 آخه بدجوری بغض کرده ، ابریه ، اما نمی باره...

حکایت عجیبی داره، این اشک

 فک کن کافیه حروفش رو به هم بریزی تا بشه، {کاش}

نميخوام داشته باشمت…

نترس…

فقط بيا وتولحظه ی  خواسته هام قدم بزن…

تا ببينمت…

دلم براي راه رفتنت تنگ شده است….

هی "رفیق"بی "تو"...

امسال هم سالم تحویل نشد...

فقط  تحمیل شد.

یاحق



نظرات شما عزیزان:

بیقرار
ساعت15:15---12 فروردين 1393
سلام

به آسمون سپردم تمام حرفهای دلمو برات توی آسمون فریاد بزنه و این چند روز آسمون بارونیه کاش برسه به گوش دلت حرفام کاش لمسش کنی و حرفاشو درک کنی که چقدر از دلتنگیایش میگه
پاسخ:سلام...تمام مردم اگر چشمشان به ظاهر توست نگاه من به دل پاک و جان طاهر توست فقط نه من به هوای تو اشک می ریزم که هر چه رود در این سرزمین مسافر توست...یاحق


5چـــر
ساعت3:44---12 فروردين 1393
سلام



مطالبتو دوست دارم



اگه دوست داشتی سایت منو با نام 5چـــــر لینک کن و بعد بگو با چه نامی لینکت کنم.



پنچرتیم 5CHAR.ir





آدرس سایت : http://5char.ir
پاسخ:سلام دوست من ...آدرس وبت اشتباه بود،سایت خارجی باز میکنه این آدرسی که برام گذاشتی....شما سروری آقای مهربون...لطف کن دوباره برام آدرس وبت رو بزار...یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 12 فروردين 1393برچسب:, ] [ 2:19 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 758
بازدید کل : 70673
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush