آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
گـاهـی اوقـات . . .
 
هـمـه چـیـز دسـت بـه دسـت ِ هـم مـیـدن
 
 تــو رو غـرق در رویـاهـا و خـاطـراتـت کـنـن. . .
 
یـه آهـنـگ قدیمی. . .
 
۲ خـط شـعـر . . .
 
کـمـی هـوای ملسِ زمستونی،اونم دقیقا نصفه شب . . .
 
یـک وجـب پـیـاده رو . . .
 
۲ کـلـمـه حـرف  اونم توی لاین.. . .
 
بـوی ِ یـه عَـطـر خـاص . . .
 
طـعـم ِ شـیـریـن ِ یـه خـوراکـی . . .
 
هـمـه و هـمـه کـافـیـه بـرای ایـنـکـه . . .
 
تــو چـنـد سـاعـت وسـط اتـاقـت دراز بـکـشـی و خـیـره بـشـی بـه سـقـف
 
و صـدای بـارون بـشـه آرامـش دهـنـده تـریـن آهـنـگ اون روزوشبت !!!

این روزها دلم اصرار داره

فریاد بزنه؛

اما . . .

من جلوی دهنش رو می گیرم،

وقتی می دونم اینقدر سرت شلوغه و فکرت مشغول!!!

این روزها من . . .

خدای سکوت شدم؛

روزه ی سکوت گرفتم تا آرامش اهالی دنیا،

خط خطی نشه . . .!!!

حالا دیگه 

نه از حادثه خبری هست 

و نه از اعجاز خاطره های باهم بودنمون

از دلتنگی ها هم که بگذریم 

تنهایی ،

تنها اتفاق این روزهای منه . . .

فقط بیا...

بودنت رو میخوام...

دلم برای یه دردتنگ شده...

دردِفشرده شدن توی آغوشت...

خودمونیم،ولی عجب دردِ شیرینیه.

ازخلاصه ی روزای انتظار ،

که میدونم وقتی نداری که حتی حوصله به خرج بدی تا تمومِ حرفام رو بشنوی...

فقط اینو میگم:

دلتنگیم اینقدر بزرگ شده که اگه ببینیش شاید نشناسیش.

یاحق



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, ] [ 1:11 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 235
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 299
بازدید ماه : 670
بازدید کل : 69901
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush