آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

امروز تموم خستگیم رو تو کوچه ،پس کوچه های یادت فریاد زدم...

همه نبودن هات روباخودم تکرار کردم..

دو شبه که  اصلا نخوابیدم ...امروزم که فقط گذشت....

اینکه چه جوری گذشت بماند...

هرروزبارها و بارها

بی اونکه خواب نازک پلکهات رو پریشون کنم

با ساده ترین واژه عاشقونه"تو"رو صدا میزنم

و "تو"

تموم حسرت نگاه پریشونم روبه غربت واژه هاپیوند می زنی

و منوتو غصه ی  لحظه های نداشتنت جا می ذاری.

البته میدونم که "تو"هیچ تقصیری نداری ....مشگلات زندگی زیاده...

متنفرم از این همه بیخبری.

خسته ام از این همه نداشتنت...

هوای لحظه هام بارونی که می شه

چشمام بارش یکدست بارون روجوری دنبال میکنه

که انگار تو نمناکی نفس های قطره هاش 

ردی از نگاههای ساکت توروجستجو می کنه

لحظه های عاشقیم وقتی بارونی می شه

سراسر خواهش می شم برای گرفتن دستات

زیر چکه کردن بی بهونه ای که بی دلیل آغاز می شه

بارون بی قراریام که باریدن می گیره

سکوتی نفس گیر لبهام رو

به خاموشی دعوت می کنه

و نگاهم شررهای عشق رو

پشت پلک های خیسم پنهون می کنه

بارون که می باره

تنها چیزی که لذت شکوه بارش رو

کامل می کنه نگاهیه که بی هوااز چشمای عسلیت

به چشمای بی قرار من می شینه

و حس از همیشه عاشق تر بودن

سراغ ثانیه هام رو می گیره

ببین فکری به حال خستگیای دلم کن

وقتی که بی هیچ بهونه ای

از من دور میشی

و من نقش نگاه آسمونیت رو

توجای جای یادم نقاشی میکنم

فکری به حال دلتنگیای وقت وبیوقتم کن

وقتی که حضورت روتو تموم خیابونا گم میکنم

و زمزمه های قشنگ و دلنوازت رو تو شبام کم میارم.

باور کن داغون میشم.

وقتی که نبودنت رو با خودم هجی میکنم؛

و برای رسیدن لحظه های برگشتنت ؛

تموم جاده ها رو توصندوقچه ی قدیمیم جمع میکنم.

ببین فکری به حال آتیش سرکش درونم کن

وقتی نیستی ،تموم شبام یلدا میشه.

فکری به حال دغدغه های بی بهونه ام کن

وقتی برای هزارمین بار پنجره رو برای دیدنِ اومدنت باز میکنم

و بی اونکه حتی سایه ای از کوچه گذر کنه

بی اختیار صدای قدمهات رو می شنوم.

اونوقته که تموم دیوارای شهر رو به رنگ چشمات

عسلی میکنم و به رسم لبخندهای شیرینت

سرتاسر شهر گل یاس پخش میکنم...

فکری به حال کودک درونم کن...

که وقتی نیستی مدام بهونه  میگیره و تموم بادبادکاش رو

توآسمونی که با نگاه تو پیوند داره رها میکنه و ازاون میگذره

فکری به حال این بغض

که بی تو سکوت روهر شب مهمون لحظه هاش میکنه

چشمام برای دیدن لحظه ای که بر میگردی با تموم

خوابهای عالم قهر کرده 

فکری به حال این روزهای خسته و کشدار کن

متنفرم از روزهای بی تو بودن.

یاحق



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, ] [ 20:27 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 443
بازدید کل : 70358
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush