آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

سلام 

بازم روز تعطیل ومن و یه عالمه فکرو خیال و رویا...

من موندم و یادت و بغضی که لگد میزنه به حنجره ی پا به ماهم...

عطرا بیرحمترین عنصرزمینن...

بی اونکه بخوای میبرنت تا قعرِ خاطراتِ مشترکمون...

"تو" میدونی من چی میگم...

اینم یه جور گذرانِ روزگارو لحظه هاست...

با "تو"ام،

ببین وقتی نیستی شک دارم که بیای...

وقتی هم که میای مطمئن نیستم که بمونی...

وقتی هم که میری نمیدونم دقیقا کی میای ...

این دو دلی ها...

این دلتنگیها...

به مرز جنون کشیدن منو...

یه بار بیا برای همیشه...

باز دیونه شدم...

دوست داشتم باشی و منم بشم پیچک...

بپیچم به پرو پای ثانیه هات...

تا حتی نتونی آنی "بی " من "بودن " رو زندگی کنی..

هرچند نمیدونم خواباتو باکی شریک میشی ولی...

همیشه شریک بیخوابی های من تویی...

آغوشِ دریایت رو بازکن...

تا یه شب رو تو امواج "تو"سرگردون باشم...

تا برسم به ساحل آرامش...

نه این لحظه که همه ی لحظه هام این آرامش رو میخوام...

ببین کمبود خواب با یه روز مرخصی حل میشه...

کمبود وقت با یه مدیریتِ زمان ...

همه ی کمبودها بایه مدیریت حل میشن...

تو بگوبا نبودنت چه کنم؟

اگه بیای ...

این خونِ دل ،خوردن هارو تلافی نمی کنم...

اونقدر عاشقت میکنم که دیگه نتونی بری.

یا حق



نظرات شما عزیزان:

ارادت
ساعت23:54---19 خرداد 1393
عاشق کشی/رسم دیرینی است/نخواهی هم/گویی/همزادت بوده/نرد عشق/چشمک/اشاره/حتی هزار نامه/میرود از یاد/کمتر از ثانیه ایی/خود فریبی/کار/هر لحظه ماست/عشق فقط/اساطیری ست/رکن اباد/شیراز/نمیابی/به فرض/حافظ هم باشی/اخر خط/شاید /سمرقند/یا که/بخارا بود/یتیمی عشق/قطعی شده/اما/دایه /دارد بسیار/که/دروغینند/
پاسخ:در عشق باید/درد دوری کشید... غم یار خورد/ترس رقیب داشت/و زیر بار این همه له شد....همیشه خوشه ی دست نخورده ی انگور زیباست.یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, ] [ 12:55 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 743
بازدید کل : 70658
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush