آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 امروز دلم بدجور حال و هوای رفتن داره....
 
بهم قول دادی که باهم بریم...خدا کنه یادت نرفته باشه...
 
یه کاغذ دستمه آدرس یه کلبه اس تو جنگل.. 
 
نگاهی به ساعتم می کنم خب خوبه تا قبل غروب خورشید وقت دارم
 
می رسم به همون جایی که تو نقشه مشخصه..
 
یه جاده..
 
قدم هامو تند تر می کنم..  آها پیداش کردم یه راه فرعی..
 
خوشحال می شم تندترمیرم
 
می رسم به کلبه..
 
  وای خیلی قشنگه..  
 
 یه میز کوچیک چوبی با دو تا صندلی
 
چه کرده.......
 
دوره کلبه رو قدم می زنم اما خبری ازت نیست..
 
آروم می شینم رو صندلی های سنگی..
 
صدای آهنگ می یاد...
 
صدای زمزمه ی یه نفر پشتم می یاد..
 
"شاید نمی دونه عاشقم کرده.. ای کاش یه بار دیگه برگرده..."
 
از جام بلند می شم بر می گردم سمت صدا...
 
دستای گرمت رو چشمامه...
 
یه آغوشه گرم.. یه بوسه ی طولانی بدونه هیچ وقفه ای...
 
 ببین نزدیکت می شم بوی دریا میاد...
 
دور که می شم صدای بارون،
 
بگو تکلیفم با چشمام چیه ؟
 
لنگر بندازم و عاشقی کنم...
 
یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟
 
یاحق
 


نظرات شما عزیزان:

بیقرار
ساعت21:32---12 بهمن 1392
کلبه ای دنج ساخته ام در میان قلبت..با دو نیمکت چوبی از دلتنگی در کنار شومینه یادت که هیزم عشقت در آن شعله ور است و من چشم به مسیر آمدنت به انتظار نشسته ام میدانم خواهی آمد و در این کلبه چوبی را خواهی گشود پس امیدوار و سر شار از عشق بی انتهایت چشم به راه خواهم بود.
پاسخ:به دوست داشتَنت مشغولم … مثه سربازی که سالهاست ؛ در مقرّی متروکه ، بی خبر از اتمام جنگ ، نگهبانی می ده. . .یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 بهمن 1392برچسب:, ] [ 14:13 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 749
بازدید کل : 70664
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush