آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پرسه زدن تو خیالت!

زیباترین رویای  منه..!

هوایم باش..

تا نفسم نگیره...!

ازت پرسیدم :چرا همه اش دلتنگتم؟

چرا دوست دارم همیشه کنارت باشم؟

گفتی : "نمی دونم...جانم......"

من بهت میگم...

از آرزوی به تو رسیدنه...

از شایدها و بایدهاست،

از اینکه نمی دونم داشتنت رو عاشقونه اشک بریزم یا دوریت رو...

قشنگترین رویام اینه؛یه روز ؛یه جایی...

دستت رو بزاری رو شونه ام و بگی:

"بغض نکن من اومدم کنارت بمونم برای همیشه"

تموم ِ این چند سال واندیِ عمرم به کنار...

من فقط؛به اندازه ی همون صَدُم های ِ ثانیه ای که،

در هوای ِ عطرِ ِ اغوش ت نفس کشیدم،

زندگی کردم!!

بادبادکا هر چقدرم که اوج بگیرن هنوز با نخ اسیر زمین ان!

من اما با " تو "...

با آغوش گرمت...

با تموم بوسه هات...

روی همین زمین به اوج میرسم!

یاحق



نظرات شما عزیزان:

ارادت
ساعت23:45---21 خرداد 1393
اسمان بی نهایت/تو بی نهایت/ اسمان زیبا/تو زیبا/اصلا/خیال کن/انعکاس اسمانی/انگاه/زمین/ گرچه/ کوچک/اما زیباست
پاسخ:همه چیز را میتوان حاشا کرد جز عطر آنکه دوستش داری....یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:, ] [ 13:45 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 157
بازدید ماه : 528
بازدید کل : 69759
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush