آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یادت ،

تو دموکراسی خاطراتم

سلطنت می کنه...

" تو" بامن باش...

من دست همه ی اتفاقا رو میگیرم که نیفته!...

هرچی بیشتر میگذره بیشتر منومیشناسی...

خوب می دونی 

حتی اگه کنارمم نشسته باشی

باز م دلتنگ توام !

حالا ببین نبودنت ، با من چه می کنه ..؟

دو چشمت پر از شور و سراسر مهربونیه

یه کم سبز و یه کمم آسمونیه...

چشمات پراز ستاره اس...نوردارن

شدن متن تمامی خبرهام،دل مشغولیام...

وقتی آغوشت رو به روی آرزوام باز می كنی

اینقدر مجذوب گرمای وجودت می شم

كه جز آرامش آغوشت

تموم آرزوای خواستنی دیگه رو از یاد می برم... 

مثه بارونی...

گاه و بی گاه و بی اجازه ،

خیالت بر من میباره

و من خیس خیس از "تو" ...

دنبال هیچ سرپناهی هم نمیگردم ...

دوست داشتنت در من بی انتهاست .

یاحق



نظرات شما عزیزان:

بیقرار
ساعت6:48---16 دی 1392
تا وقتی دستم توی دستته از افتادن نمیترسم و وقتی آغوشت باز برای گرفتنمه دوست دارم رها بشم تا لمس آغوشت رو لمس کنم

مریم
ساعت22:00---14 دی 1392
قطار می رود...





تو می روی...





تمام ایستگاه می رود......





و من چقدر ساده ام که سالهای سال ،در انتظار تو





کنار این قطار رفته ایستاده ام؛





و همچنان به نرده های ایستگاه رفته تکیه داده ام!!





(قیصر امین پور)
پاسخ:وقتى حالت خوب نیست و دارى قدم میزنى ، رسیدن انصاف نیست...لحظه هات پراز آرامش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 14 دی 1392برچسب:, ] [ 21:31 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 749
بازدید کل : 70664
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush