آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ایکاش دوباره نوراآبی میشدن..

شمعای روشن جلوی شومینه می سوختن

ورایحه عطره تنت تواتاق میپیچید

واون لحظه جادویی واون حس

عظیم آتشفشان انرژی ...

حس خوب باتوبودن...

"تو"روشنیدن ولمس روحت و!!!

مبلی که من نشستم...

کاناپه ای که روبرومه و"تو"دراون فرورفتی...

میزی بایه شیشه آب خنک ویه لیوان وخودکار

وچندکاغذبرای یادداشت فاصله میون ماروپرکرده...

وهیچوقت نیازی به یادداشت خاطرات بازگوشده ندارم...

لحظه ای که "تو"شروع میکنی به تعریف

 کردن خاطراتت برام نت لحظه ای که

تنهانورشمعهاست ونورچشمای

همیشه براق وعسلی "تو"...

بااون نگاه پرازهمه چیز...

نگاهی که دریایی روتوخودش

 غرق کرده...و"تو"تنهادرنگاه

من غرقی...حرف میزنی ...

ومن درسکوت "تو"رودرحرفات

 جستجومیکنم ولحظاتت

روحتی اگه نباشم با"تو"زندگی میکنم...

تازمانی که وقتمون

 دوباره شروع کنه به تموم شدن به نشونه پایان جلسه!...

ولحظه ای سکوت...

همیشه آخرش لیوان آب رو سر میکشم

و وقتی تو چشمات نگاه میکنم

مست میشم ازشراب نگاهت...

گاهی چای یاقهوه...

شمع هاهمیشه باپایان جلسه تموم شدن..

وقتی تو آغوشتم پرم ازعطره تنت ...

بهت میگم که خیلی حسودم ...

تواحساس سبکی میکنی ومن هرگزخاطراتت

روفراموش نمی کنم وهیچوقت

لحظه های باتو بودن رو فراموش نمیکنم....

وتنهااون لحظه ابدی برام جاویدان میمونه ...

لحظه ای که هردوغرق نگاه هم هستیم ...

دیگر طاقت رویاهایم تموم شده!

دلم رسیدن میخواد...

یاحق



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 23 آذر 1392برچسب:, ] [ 23:20 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 153
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 257
بازدید ماه : 591
بازدید کل : 70506
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush