آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این چندروز بدجور بارون و ندیدنت دلتنگم کرده...

تا روزی کــه بــودی،

دســتات  بــوی گــل ســرخ مــی داد!

از روزی کــه ندیدمت

گــلای ســرخ

بــوی دســتای "تو"رو مــیدن . . .

خداوکیلی موندم چون  اصلا معلوم نیس

این بارون؛

چند گیگ حافظه داره

که اینهمه خاطره توش جا شده...!!

 یاحق



نظرات شما عزیزان:

بیقرار
ساعت8:03---2 آذر 1392


شاخه گل سرخ با تمام خوبیایش فقط داره سعی میکنه که پروانه زیبایی رو که عاشقشه کنارش نگه داره وگر نه این همه خوب بودن براش ارزشی نداره
پاسخ:مترسک به گندم گفت: مرا برای ترساندن ساختند... اما من تشنه عشق پرنده ای شدم که سهمش از من گرسنگی بود...!یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 آذر 1392برچسب:, ] [ 1:9 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 757
بازدید کل : 70672
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush