آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ . . .

ﯾﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﻧﮕﺎت ﮐﻨم ﺍﻧﮕﺎﺭ که ﻗﺤﻄﯿﻪ ﺁﺩﻣﻪ...

چه حس قشنگیه وقتی میشی مَحرمِ دل یکی ..

یکی که بهش اعتماد داری ..

بهت اعتماد داره ..

از دلتنگی هاش برات میگه ..

از دلتنگی هات براش میگی ..

آروم میشه ..

آروم میشی ..

حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه ..

این حس مثل قطره های بارون پاکه ..

با صدایی که آرامش در اون موج می زنه

بارها وبارها به من گفتی که مبادا ترکت کنم ...

مبادا برم !

به جایی نمیرم زیباترینم...

 بهترینم و آروم جوونم . اونی که می ره قراری داره با دیگری . ...

من نه قراری دارم و نه دیگری بهتر از تو می شناسم .

.می مونم و برات بی قراری می کنم ...

من .....

بی تو....

همیشه یک مصرع بی پایانم ....

یاحق



نظرات شما عزیزان:

صخره
ساعت18:01---21 آبان 1392
وقتی زیبا مینویسی حتی شیشه ی بخار گرفته و باران زده هم به گریه میافتد،

و این اشک شوق است جاری از چشم همیشه منتظر پنجره


پاسخ:حرف دلم را می خواهی؟ می خوام بگم... روی نبودنت هم می توان حساب کرد یادت می ارزد به تمام بودن های آدمای به ظاهر دوست. همین.یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:, ] [ 16:17 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush