آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کنارم نیستی اما دائم در کوچه های ذهنم قدم میزنی!

شاید دوست داشتن یعنی همین...

اگه بدونی این روزها، بی تو،‌ چه قدر تنهام! چه قدر بهت احتیاج دارم،‌

چه قدر نبودنت آزارم می ده...

یه چیزی انگار از درون دوری تو رو به رخم می کشه،‌

مدام توی گوشم می خونه که:  "او نیست!"

بعد می شینه اون گوشه و زیرچشمی نگام می کنه...

من درد می کشم و اون قصد نابود کردن منو داره!

جالبه! همیشه تنهایی رو دوست داشتم....

آدم توی تنهایی یاد عزیزترین چیزهای زندگیش می افته...،

هنوزم این تنها چیزیه که می تونه منو از این گرداب پر

 هیاهوی زندگی برای چند لحظه کوتاه بیرون بکشه

و اجازه بده به خودم بپردازم ،

 به تو ...

به زیباترین و لطیف ترین دلمشغولی تموم عمرم....

 اما حالا این تنهایی ، این بی تو بودن داره عذابم میده...

داشتم نگاهت مي کردم...

نگاهت مي کردم...

گفتم واي! چه زيبا شدي!

دستم رو گرفتي...

خدا گفت: چه لحظه‌ي باشکوهي

شماها عشقبازي کنيد،من هم خدایی میکنم ...

و خلقت جهان روشروع کرد

سه روزش صرف اندام من شد،

سه روزش خرج دست هاي "تو "

روز هفتم صداي تو را جوري درآورد که...

 تا ابد دلم بريزه.

یاحق



نظرات شما عزیزان:

بهناز
ساعت13:54---14 آبان 1392
كنار تو در باران قدم ميزنم،چتر براي چه؟

خيال كه خيس نميشود!!
پاسخ:پرستو ها چرا پرواز کردید جدایی را شما آغاز کردید / جدایی را نمیخواستم خدا کرد / نمی دانم کدام ناکس دعا کرد / جدایی بس درد و رنجیست / فراموشم مکن تا میتوانی /یاحق


صخره
ساعت7:54---4 آبان 1392
هنوز هم خدا خدایی میکنه....
و من نگاهم به صورت زیبای ((تو))
عشقبازی یعنی همین تا آخر دنیا نگاه کردنت و خسته نشدن از این نگاه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 3 آبان 1392برچسب:, ] [ 22:17 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 740
بازدید کل : 70655
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush