آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گله دارم...از کی؟ نمیدونم...ازچی؟ نمیدونم....

این روزا دردی به قلب من سنگینی میکنه...که نمیدونم دلیلش چیه ؟...

بی حس شدم...خسته ام...از تموم جهات...دلم اطمینان میخواد...

یه کم  آرامش...یک سفر...یک همسفر....

نه اینکه همسفر نداشته باشم....

اتفاقاهمسفرم بی نظیره...

ولی ایکاش کمی لحظه ها با من وهمسفرم مهربون تر بود.

شب که میشه... شروع میشه... ای کاش های من...!

خودت خوب میدونی.....

دلت که تنگه یه نفر باشه. . .

تموم تلاشت رو هم بکنی تا خوش بگذره و لحظه ای فراموشش کنی. . .

فایده نداره. . .!

تو دلت تنگه. . .

دلت برای همون یه نفر تنگه. . .

تا نیاد. . .

تا نباشه. . .

هیچ چیز درست نمیشه. . .

هیچ چیز. . .

عمیق ترین درد زندگی"دلبستن" به کسیه  که  بدونی "هست"

ولی......

کنارت نیست.......

میدونی چیه ؟

یکی از قشــــــنگ ترین حـــــس هام

وقتیــــه که

ازت جـــــدا میشم و میام خــــونه

دست هام بوی عطرت رو میده...

من عاشق هوس های عاشقونه ام...

من عاشق گناهِ دوست داشتنم

دستات روبه من بده

به جهنم که منوبه جهنم می برن به خاطر

عشق بازی با خیال "تـــــــــــــــو"

"تــــــــــــــــو " "خودِ" بهشتی....باورکن.

یاحق



نظرات شما عزیزان:

خیس بارون
ساعت13:24---18 مهر 1392
کاش مرا پیش خودت میبردی میان ابرها
بین دستهایت که آغوش نام دارد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 15 مهر 1392برچسب:, ] [ 21:54 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 455
بازدید کل : 70370
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush