آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





من عاشق خیابونی هستم که .....

هیچوقت قسمت نشد باهم توش  قدم بزنیم .....

این روزها خیلی تو کوچه پس کوچه هایی از جنس دلنوشتهام  پرسه می زنم،

من دوست دارم هنوز وقتی به تو فکر می کنم، قلبم بلرزه ...

دوست دارم وقتی به تو فکر می کنم تمام غرایزم

به کار بیفته نه فقط افکار و خاطراتم ،اونم خاطراتی دور و گنگ

دوست دارم مثل قدیم، هر نگاه تو و هر کلام تو و

هر نفس تو، اعتماد رو به من هدیه بده

دوست دارم وقتی می گی: تو که فردا نیستی من تنهام،

از ته دل باور کنم. باوری که مثل اونوقتا لبخند رو لبام بیاره

خیال چیز خوبیه. اما بدیش اینه که سرعت و وسعتش خیلی زیاده.

 انقدر زیاد که گاهی تو دنیای واقعی، به گرد پاش نمی رسم

این که دسترسی به خیلی جاهای خیال توی دنیای واقعی،

امکان پذیر نیست خیلی بده ،،،،،،،،، لعنتی

این شبا خیلی با دونسته ها و یاد گرفته هام ور می رم.

هی مرورشون می کنم.

قورتشون می دم و بالا میارمشون

تهش به یه نتیجه رسیدم،

انگار، ناز کردن رو کسی به من یاد نداده

.........................

می خوام با رویاهام زندگی کنم 

و تو

که حمایتت رو بوسه می کنی رو پیشونیم

و من

که دلخوش هستم به این زیباترین راه تو

می خوام با رویاهام زندگی کنم

و با خاطره نوازش هات 

و لب هات

که با ظرافتی خاص  قطره قطرۀ بخار رو از لبام می چینن

و به دستایی فکر کنم که رج به رج امنیت رو میون سلول هام تقسیم می کنه  

و من

که تسلیم هوای سخاوتمند آغوشت می شم

و غرق می شم میون آرامش نگاهت

 و تو

که نگاهت عمیق تر می شه مدام  

می خوام با رویاهام زندگی کنم

هوات که میزنه به سرم دیوونه ام میکنه...

وقت هایی هست که دلم جز به بودنت رضایت نمیده!!!

از کجا تورو بیارم؟؟

یاحق



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:, ] [ 23:25 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 283
بازدید هفته : 390
بازدید ماه : 724
بازدید کل : 70639
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush