آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 سلام خدا جون 

حال واحوالت چطوره؟خوب میدونم که تو اصلا حال و احوالی نداری اما من جوره دیگه ای بلد نیستم نامه امو شروع کنم...پس همینطوری آدمانه از من بپذیر...باکمال ارادت و احترام خودت خوب میدونی خیلی دلم گرفته و کسی غیر تو ندارم که باهاش دردو دل کنم....

من مینویسم و تو میخونی توای مخاطب نوشته هایم..باتوام خدا...

یه کمی معجزه کن...چندتادوست برام بفرست....

پاکتی از کلمه...جعبه ای ازلبخند....

نامه ای هم بفرست....کوچه های دل من باز خلوت شده است...

قبل از اینکه برسم دوستی را بردند...یک نفر گفت به من باز دیر آمده ای....

دوست قسمت شده است....باتوام ....باتو خداجون.....

به دل پرازعشق....یه دل با یه دنیا رویاهای قشنگ....چقدرمی ارزه؟

من که هرجارفتم....جارزدم...شده این قلب حراج....بدوید یک دله مجانی....

قیمتش یک لبخند...به همین ارزانی...هیچ وقت اماهیچ کس قلب مرا قرض نکرد....

هیچ کس دل نخرید....باتوام باتو خدا....بیا این دل من مال خودت....خواهش میکنم خدا

ببراین دل رانزدخودت.........

یه وقتا که دلتنگ میشم ...ازخودم مینویسم...دلم میگه بنویس ولی عقلم نمیذاره.....اما من مینویسم بی اونکه بدونم چقدر تو نوشتن قدرت دارم....بدون ترس مینویسم...تو بخون  خداجون به خاطر دل گرفته ام...که هروقت برای تو نوشتم کلی حالم جااومده.....چشمامو روی هم گذاشتم....نسیم خنکی روی گونه هام،چشمامونوازش میده....تاکجامینویسم؟نمیدونم ......امامینویسم....

بی تو امشب بازیه گوشه نشستم....توخیالم اومد که پیش تو هستم...باورت میشه خداجون؟به تو گفتم که خسته ام....ازهمه چی و همه کس...به تو گفتم وتو دلم گریه کردم....گفتم ای خداجون اینجاغصه دارم...به هیچ کسی هم راهی ندارم....از همه چیز و همه کس من بریدم....با همین دستای بسته ام....مثه اینکه بچه هستم....ازتو پرسیدم خداجون میدونی من کی هستم؟خدای خوبم تو به من خندیدی....گفتی:"باز در این دنیای زبیا...چشمامو رو خوبیا بستم.....

خداجون فک میکنم کلی سبک شدم شکرت وممنون از اینکه به حرفاو دردودلم گوش دادی....میدونم که تو همیشه منتظره شندین صدای منی ولی ببخش که خیلی یه وقتا چشم  سفیدی میکنم و توخوشیاتورو فراموش میکنم از همین الان بهت قول میدم هرلحظه که نفس میکشم قدردانت باشم حالاچه اون نفس به خوشی بیاد وچه به ناخوشی.....خداجون نفست بارون!!!دل من تشنه ی باریدن ابر!دل بی چترمنومهمون نفسهات کن.....

                                                                                                                                                                                ارداتمند تو : بچه ی آدم


نظرات شما عزیزان:

سرونازشییییییراز
ساعت13:23---6 بهمن 1390
دوست واقعی کسی است که : دستهای تـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــو را ، بگیرد ولی قلب تـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــو را ، لمس کند.....


...... ممنونمممممممپاسخ: باشما موافقم دوست عزیز


سرونازشیییییراز
ساعت17:14---5 بهمن 1390
اگه گفتی دوستت دارم چند حرفه ؟ دیدی اشتباه کردی ! دوستت دارم حرف نیست یه زندگیه اما زندگی دو حرف بیشتر نیست: تـــــــــــــــــــــــــــــ ــــوپاسخ: مرسی دوست خوبم

sv,khcadddvhc
ساعت9:39---5 بهمن 1390
روحـــــم را برایــــــت عریـــــان کـــردم

تنــــــم را عریـــــــــــــــــــان خواســـــتی



کلامـــــم را جـــــاری کـــــردم

تــــــــو لبانـــــم را خواســـــتی



دســـــتان عشـــــق را بســـــویـــــت دراز کـــــردم

تـــــــــــــــــــــــــــ ــو آغوشـــــم را تمنــــــا داشـــتی



و اینـــــک روحـــم جــوان و وحــــشی

جســـــمم فرتــــوت و تــــــکیـــــــــده....



بیــــا در آغوشــت بگیـــرم ای : مهربان

مـــگر هم آغوشـی مرا نمیـــخواستـــــی



هـــان ......ای جفـــا پیشــه دیگـــر مرا نمیخـــواهی؟

آغـــوش فرتـــوتـــم از آن تـــــــــــــــــــــــــــــ ــــوســـت



..... مهربونم ، دوست خوبم : صمیمانه ممنونتمممم....[گل]

شاد شاد شاد باشییییییییییییییییییییییییییی یییپاسخ:مرسی دوست خوبم شعر زیباییست وایکاش نامی از خود به جا میگذاشتی تا بهتر بشناسمت...بازم از این همه لطف ممنون...ایام به کام


داداش ایلیا
ساعت3:55---4 بهمن 1390
سلام



دلت پرواز کرده خودت خبر نداری .زیر پاتو نگاه کن .ببین چقدر اوج گرفتی .ببین دنیا چقدر کوچیک شده برات . ببین رودخونه زندگی رو و دشت خیال انگیز خاطره ها تو ....

ببین جنگل وحشی وبکر انسان بودن رو که کسی هرسش نکرد تا بشه یه بوستان واسه انسانیت وگشت زدن .

تو پرواز کردی ولی هنوز پاهات روزمینه . اما دلت اون بالاست بالای بالا ...

کمی بالاتر بری دوستت رو میبینی ..اره همون جا تو اسمون دلدادگیت ..

روشاخه عشق تو بوستان پردیس کوچه مهر ودرب عاطفه .

خوب ببین ......

ایلیاپاسخ:دوستانمان فرشتگانی هستند که وقتی بالهایمان پرواز را فراموش میکنند پروازمان میدهند سلام داداش ایلیا...ممنون از این همه لطف ....پرواز تو آسمون دلدادگی باوجود شما عزیزان واقعا زیباست....شادباشی و سرافراز


نسيم سلماس
ساعت22:45---3 بهمن 1390
پاسخ:سلام نسیم جان مرسی عزیزم با کمال میل...موفق باشی یاحق

محمد
ساعت17:41---3 بهمن 1390
دوست می خوای ؟من خودم دوستت میشم،ولی حواستون بود چه قولی دادین:قول میدم هرلحظه قدردانت باشم .خیلی مسئولیت داره ها،یه قولی بدین که عملی باشه وفرداشرمنده نشین!ولی مثل همیشه زیباست.مرسیپاسخ:مرسی محمد جان...دوستی باتو برام افتخاره....نه عزیزم همیشه هوای داشته ها و قول هامو دارم عزیزم موفق باشی در پناه حق

perham
ساعت9:45---3 بهمن 1390
سلام عزیزم خوبی
زیبایی زندگی به این نیست که چقدر شادهستی بلکه به این است که دیگران چقدر از بودن تو شاد هستند!
موفق باشید[گل]


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, ] [ 2:0 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 152
بازدید ماه : 523
بازدید کل : 69754
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush