آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بعداز دیدارمون اولین بار نیست که تنهایی غمگینِت کرده...

مطمعنم که آخرین بار هم نیست...

منم مثه خودتم....

اما؛

خون هم اگه از چشمام بباره...

بیش از این عاشقت می شم

و بیش ازین تو آغوشت میمونم

سفت تر..

تنگ تر...

اونقدر که دیگه بینمون هیچی نباشه...

حتی هوا برای نفس...

و در یک چشم به هم زدن مال من می شی.

من برای اولین بار سهمم رو از عشق گرفتم...

باورکن می شه به سادگیِ کشیدن عطر یه

گل شب بوی وحشی تو ریه هام، عاشقت بشم

نگام که می کنی نفسم بند میاد،

 اما این بند اومدن نفسم هیچوقت برام نفس تنگی بوجود نمیاره

انگار تو خوب می دونی قبل از بستن یه در،

چجوری در دیگه ای رو برای نفس کشیدنم باز کنی خوبِ من

نگام که می کنی مرغکِ عاشقی،

با یه صدای بم و خش دار تو سینه م شروع

می کنه به زمزمه کردن یه شعر و من اینجاس که

 خوب می فهمم معنی همه چیز رو و معنی این جمله رو که:

می تونم که به خاصیت چشمای تو فکر کنم...

عطشِ نوشتنم این روزا،

حتی با نوشتن هم سیراب نمی شه خوبِ من...

عطشِ از تو گفتن...

و مطمئن باش خوبِ من،

مطمئن باش یه روز تو رو از لابه لای همۀ این نوشته ها بیرون

می کشم و فریادت می زنم.

تو زیباترین قصیده جهانی...

که حتی برای سُرائیدنت...

نیازی به شاعر بودن هم نیست...

تو زیباترین قصیدۀ جهانی.

یاحق

 



نظرات شما عزیزان:

((؟))
ساعت21:00---9 مهر 1392
هنوز هم مبهوت جادوی سر انگشتای جادویتم

بزن جانم بزن زیباترین آهنگ هستی رو که من عاشقترین عشقو به دستای ((تو)) مدیونم
پاسخ:خوشبختی داشتن کسی است که بیشتر از خودش تو را بخواهد، و بیشتر از تو هیچ...


((ص))
ساعت9:46---9 مهر 1392
سلام الان که این پیامو میزارم منتظر گذشت زمان هستم تا ((تو)) برسی سر قرار 1دقیقه پیش گفتی راه افتادی و من دل توی دلم نیست!
کاش زمان زودتر بگذره
نوشتت رو که خوندم مثل دیوانه ها فقط نگاهم به ساعته وای که چقدر منتظر این لحظه بودم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:, ] [ 23:18 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 744
بازدید کل : 70659
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush