آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

به نظرم وصال همیشه تو لحظه تعریف می شه

گاهی یه نگاه مشترک

گاهی یه بوسۀ مشترک

گاهی یه حس مشترک با کسی که هیچ سنخیتی با آدم نداره

گاهی افکار مشترک

شاید همیشه نشه به نقطه مشترکی در رابطه با وصال و تعریفش برسیم

شاید اصلا مهم نباشه وصال از نظر بقیه چیه

اما همیشه مهمه وقتی شرایط و نیاز هر نوع و هر نگاه و

 هر منظری از وصال محیا بود، به خودمون جسارت چشیدنش رو بدیم

وصال می تونه خیلی شیرین باشه، اما

رفتنِ یه راه با همراهیِ یه همراهِ همدل، لذتش کم از شیرینیِ وصال نیست

ای کاش اینبار کم نیارم،

 ای کاش اینبار دائم سر حضور یه موجود دوست داشتنی و پاک و

 هزار و یک دلیل و مصلحت دیگه کم نیارم، ای کاش اینبار

 خدا باز زورش رو نشونم نده و مهارتش رو توی برگردوندن

تقدیر که من همیشه سر تعظیم فرود آوردم به مصلحتش

اما اینبار گله دارم، فریاد دارم، بغض دارم و

انگار مخزن صبر دلم سر ریز شده و

 منتظر جرقه ای برای انفجارم

همۀ ماها لزوم حضور یه دوست رو توی زندگیامون حس کردیم

دوستی که اگه حتی هیچ کاری هم از دستش بر نیاد،

همین که فقط و فقط صادقانه به حرف آدم گوش

بده و قضاوت نکنه، شاید بزرگترین باررو از روی دوش ما برداره

یه دوست، که هرچی تو دل آدم سنگینی میکنه بتونی پیشش بیرون بیاری

مهم نیست که کیه و کجاست وچند سالشه

 و چه شرایطی داره

مهم اینه که می تونی مدتی رو باهاش

 رو نیمکت کهنۀ یه پارک و یا گوشه یه کافی شاپ بشینی و حرف بزنی

 یک وقت هایی فکر میکنم مرد بودن چقدر می تونه غمگین باشه.

هیچ کس از دنیای مردانه نمی گه 

هیچ کس از حقوق مردا دفاع نمیکنه.

هیچ انجمنی با پسوند «مردان» خاص نمیشه.

مردا نمادی مثل رنگ صورتی ندارن.

این روزها همه یک بلند گو دست گرفتن

 و از حقوق و دردا و دنیای زنامیگن.

در حالی که حق و درد و دنیای هر زنی یکی از همین مردهاست.

یکی از همین مردهایی که دوستمون دارن.

 وقتی میخوان حرف خاصی بزنن هول می شن.

 حتی همون مرد هایی که دوستمون داشتند ولی رفتن....

یکی از همین مرد های همیشه خسته.

از همین هایی که از 18 سالگی دویدن روشروع میکنن.

و مدام باید عقب باشن. مدام باید حرص رسیدن به چیزی رو بخورن.

 سربازی، کار، در آمد، تحصیل... همه از مرد ها توقعی دارن

ما هم برای خودمون خوشیم!

 مثلا از مردی که صبح تا شب داره برای در آمد

 بیشتر برای فراهم کردن یک زندگی خوب برای ما که عشقشون باشیم

 به قولی سگ دو می زنه، توقع داریم که شبش بیاد

 برامون حرفای خوب بزنه

 و توقع داریم که عضو ارشد

 هیات مدیره ی شرکت واردات باشه.

توقع داریم همزمان دوستمون داشته باشه،

زندگی مون رو تامین کنه، صبور باشه و دلداریمون بِدِه، خوب کار کنه و

 همیشه بوی خوب بِدِه و..........

و با ما مهمونی هایی که دوست داریم بیاد و هر کسی رو که ما

دوست داریم دوست داشته باشه و دوست های دوران مجردیشون رو

 فراموش کنه...

 هیچ زن زیباتری را اصلانبینه و حتی یک نخ هم سیگار نکشه!

مرد ها دنیای غمگین صبورانه ای دارن.

بیایید قبول کنیم. مرد ها صبرشان از ما بیشتره.

 وقت هایی که داد میزنند وقت هایی هم که توی خیابان دست

به یقه می شن وقت هایی که چکشون پاس نمیشه وقت هایی

 که جواب اس ام اس شب به خیر را نمیدن وقت هایی که عرق کردن

 تموم این وقت ها خسته ان و احتمال غریب به یقین کمی غمگین.

و ما موجودات کوچک شگفت انگیز

 غرغروی بی طاقت رو دوست دارن.

دوستمون دارند و ما همیشه فکر میکنیم که نکنه من رو برای خودم نمیخواد ،

نکنه من روفقط برای هم آغوشی هاش  میخواد؟

در حالی که دوستمون دارن؛

 ساده و منطقی... مرد ها همه دنیایشون همین طوریه. ساده و منطقی...

درست بر عکس دنیای ما. 

مردها احتمالا دلشون زنی میخواد که کنارش آرامش داشته باشن.

کمی آرامش در ازای همه فشار ها و استرس هایی که برای خوشبخت

کردن ما تحمل میکنن

 کمی آرامش در ازای قصر رویایی که ما طلب میکنیم...

بر خلاف زندگی پر دغدغه ای که دارند،

تعریف مردها از خوشبختی خیلی ساده اس.

فقط همین. ایننارو گقتم که بدونی درکت میکنم بی هیچ چشم داشتی...

فرشته من ، افتاب روزگار ابریم ، بارون استجابت دعای نیمه شبم ،

 ديگه از تمام ديالوگ هاي عاشقونه خسته شدم

دلم لک زده

برای یه عاشقونه آروم

که سرم رو بذاری روی سینه ات

و بذاری گله کنم

از همه کابوسهایی که

چشم "تو" را دور دیدن.

یاحق

 



نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت17:09---19 شهريور 1392
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس



http://amour-en-portrait.ca.cx/(ین یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.
پاسخ:ممنون امیر جان


amir
ساعت21:15---18 شهريور 1392
باید بد جنس باشی ...!!! تا عاشقت باشند ..!.!!


باید خیانت کنی ...!!! تا دیوو نه ات باشند ...!!!


باید دروغ بگی ...!!! تا همیشه تو فکرت باشند ...!!!


باید هی رنگ عوض کنی ...!!! تا دوستت داشته باشند ...!!!


اگه ساده ای ...!!! اگه باوفایی ...!!! اگه یک رنگی ...!!!


همیشه تنهایی ...!!!
اپم
پاسخ:سلامتی پسرک لالی که عاشق یه دختر شد اما وقتی خواست به عشقش اعتراف کنه دختر گفت.شرمنده پول خرد ندارم!!!!!!یاحق


صخره
ساعت0:30---18 شهريور 1392
مردانه مرد را توصیف کردی...

وجود یه مرد در این دوران سخت و خشن حتماٌ به مردی یه زن صبور بستگی داره....

مردونگی به سبیل و زور و فریاد نیست به تحمل و درک و همراهیه...

که تو آخر همه مردایی....
پاسخ:ای یادگار لحظه های زیبا، به احترام تمام زیبایی های دنیا فراموشت نمیکنم...یاحق


Houshang
ساعت0:03---18 شهريور 1392
Man farkkrdam tu hamesh rast goh hasty aker megasty gat kony bhtar bod megofty omedvaram hamysh proz basy barayh hamysh tu ra bh goda msparam peros bashy.

نفسهای شبانه
ساعت17:27---17 شهريور 1392


چقدر دلم برای مرد بودن هایم شراره کشید و درونم را به آتش کشید . مرد بودن خیلی مردونگی میخواد که ما هنوز دوریم ازش . بازم کفو به مردانگی تو که مرد بودن را توصیفی واقعی نمودی . مرررررررررسی

ببخش اگه جواب اس ام اس های شبانه ات را ندادم .. ببخش اگر خسته از هراس بازار خسته به خانه باز گشتم ... ببخش اگر نتوانستم نیمه شب موهایت را نوازش کنم و به حرفهای تنهاییت گوش دهم .. ببخش اگر تو منتظر ماندی و من بی هوا خستگیهایم را به خانه اوردم و شدم کوله باری از فریاد های خاموش شده .. ببخش .. ببخش .. ببخش


پاسخ:کی شعر "تر انگیزد خاطر که حزین باشد یک نکته از این معنی گفتیم همین باشد از لعل تو گر یابم انگشتری زنهار صد ملک سلیمانم در زیر نگین باشد..لحظه هایت پراز آرامش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 17 شهريور 1392برچسب:, ] [ 15:32 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 443
بازدید کل : 70358
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush