آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خسته شدم

از دستام که

 فقط خیالت رو می بافند...

همیشه اون چیزی رو انتظار داری اتفاق نمی افته...  

همیشه؛

در تب این جاده ها به فکر اینکه چه اتفاقی می افته داغونت می کنه 

همون نقل قوله:جاده  الهی کمرت بشکنه ..

یه جاخوندم :

وقتی همه رو شبیه اون می بینی یعنی ؛عاشقی

وقتی اونو شبیه همه می بینی یعنی ؛تنهایی...

تو که زن هستی می فهمی حرفم رو....

گفته بودی نوشته هام همه یا شخصیه و یا عمومی...

که یا برای یه شخص خاص نوشتم و یا دردلِ

 خودم بوده که براین صفحه ی خاکستری نقش بسته...

حرفت دقیقا صحیح و کاملا به جاست....

باتو هم عقیده ام....

ولی این از علاقه  ام به آدم های دوروبرم کم نمیکنه...

آدمایی بامن زندگی میکنن که بودنه من براشون یه جور زندگیه...

چرا من این حسه قشنگه دوست داشتن رو ازاونا دریغ کنم؟..

فقط کمی فک کن چقدر سخته خندون نگهداشتن لبا

وقته داغونه  قلبت...

و تظاهر به خوشحالی در اوج غمگینی!

و چقدرسخت و طاقت فرساست

گذروندن روزهای تنهایی

در حالی که تظاهر می کنی هیچ چیز

برات اهمیت نداره...

اماچه شیرینه تو خاموشی و خلوت

به حال خودتو کارات فک کنی...

گاهی غصه ات بگیره و گاهی هم خنده ات

من از خدا خواستم،

نغمه های عشق منو به گوشش

برسونه تا لبخند منو

هیچوقت فراموش نكنه و

ببینه كه سایه ام به

دنبالش میره تا هیچوقت

فکرنکنه که تنهاست.نه اینکه به این کارو حال من نیاز داشته باشه...

نه هرگز!

ولی گاهی فقط کمی درک کردن بهتر از ترک کردنه...

امیدوارم معنی این جمله رو کاملا درک کنی.

وکارم رو به حسه بدو تلخ ترحم و یا هزار کلمه

و واژه ی تلخه نیاز معنی نکنی....

چرا که "او "به بودنه من هیچ نیازی نداره..

ولی الان به تو میگم حقیقت این راز رو....

بی هیچ دلیلی دوست دارم اونایی که برای من ارزش میذارن،

 تا نقض کنم قانونی را که هنوز علت میطلبه.

بعدم به عنوان یه دوست ازت میخوام:

به زندگی  ورویدادهاش خیلی "دقت "نکن

چراکه این "دقت" "دق ات " میده....

هم شرایط رو به خودت سخت میکنی هم به دیگران...

البته میدونم که خیلی باتجربه تراز منی و سردی و گرمی زندگی رو بیشتر ازمن چشیدی....

ولی  باور کن گاهی افتادنه بعضی از اتفاقها برای بعضی از

 زندگی ها لازمه و منو شما هیچ نقشی در مدیریت چگونه رخ دادنش نداریم

فقط نقشی که به ماواگذار میشه روایفامیکنیم...

برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم

که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند

من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند

پس برایم دعا کن ، دعا کن که خورشید آسمان زندگیم هیچگاه غروب نکنه

یاحق

 



نظرات شما عزیزان:

صخره
ساعت10:41---28 مرداد 1392
تمام زندگی من بستگی به خیال ((تو)) داره من به دستای خستت و چشمای کم سوت بوسه میزنم که با تمام خستگیاشون هنوز دارن خیال منو برات میبافن و این یعنی زندگی جاریست تا وقتی آسمان آبیست و آسمان دلتنگ وجود توست....من هنوز به امید بارانم تا سر کوچه دلتنگی بی قرار تر از همیشه ببینم که داری میای و من خیس بارون بشم.....
پاسخ:مدتیست یاد گرفته ام ، انسان مدرنی باشـم؛ و هــر بار که دلتنـگ میشــــوم ، بـه جای بغض و اشک تنهـا به این جمله اکتفا کنـم: هوای بـد این روزها ، آدم را افســرده میکنـد ..!


Houshang
ساعت15:36---27 مرداد 1392
Salam hamh dorst bod mersi as tu hamen ra antzar dastam.
پاسخ:سلام ممنونن هوشنگ جان....مراقب خودت باش...یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:, ] [ 14:44 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 751
بازدید کل : 70666
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush