آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام

یه سلام خیلی جالب.....خیلی قشنگ ...

شاید قشنگیش به این خاطره که این سلام یه حسه خاصه دلتنگیه،

خیلی وقته نیستم....نه اینکه نباشم اونی رو که خودم دوستش دارم نیستم...

مثه همیشه پرم از شلوغی....یه  وقتا که نه بیشتره وقتا داغونم....

شدم مثه عروسکه دلقکی که همیشه همراهمه و تو کیفمه....

دلقکی که میخنده چون خنده رو روی لباش دوختن....

تو یعنی همه اون چیزی که به خاطرش زندگی میکنم....

به خاطره داشتنت میجنگم ...خداجون میبینی بازم بچه ی

آدم سر زده به بیابون...نه اینکه نشه تورو تو آپارتمان پیداکرد...

اتفاقاهمه جا و همیشه بامنی.....دمت گرم؛خیلی مخلصم

ولی قبول کن که دمار از این بچه ی آدم در آوردی...

دِ آخه نوکرتم بگو منو تو باهم چندچندیم؟

خدا جون همه اش میگم بی خیال دنیاو آدماش....

بی خیال غصه اش...

بیخیال دردو زجراش....

ولی آخه نوکرتم دیگه دارم یه جورایی قاطی میکنم....

ببین خودت که میدونی....منم "بچه ی آدم".....

خودت بهم زندگی دادی....

پس داده اتو با این امتحانای چپ و راستت کوفتم نکن...

خودت قطره رو برداشتی و تو قلب بچه ی

 آدم گذاشتی و گفتی : اینجا بی نهایته!

وبچه ی  آدم عاشق شد، دنبال کلمه ای

می گشت تا عشق را درون اون بریزه

اما هیچ کلمه ای توان سنگینی عشق رو نداشت

بچه ی آدم همه ی عشقش رو درون یک قطره ریخت

قطره از قلب عاشقِ بچه ی آدم  گذشت!

و وقتی که قطره از چشم عاشق بچه ی آدم  چکید. خودت  به اشک گفتی :

حالا تو بی نهایتی، چون که عکس من در اشــک عــاشقِ بچه ی آدمه!

من دربست مخلصِ خودتو و فرمانتم....

میدونی چیه خداجون؟

روزی هزار بار دارم ازت میپرسم:

چرا اون یکی "بچه ی آدم" نشد که راهش با من یکی بشه؟

ولی خودت حکم کردی و به من فهموندی که خاموش کردن شمع دیگری

باعث نمیشه که شمعِ من درخشانتر نورافشانی کنه...

پس حداقل بهش کمک کن تا همیشه کنارم بمونه...

البته این فقط یه خواهشه....

خدایی خودت میدونی شب چمعه که میشه درخواستهای بچه ی آدم زیاد میشه....

ولی آخرش رو سپردم به خودت....

با خیر و شرش نمیجگم....

ولی میدونم که خدای خودمی و هوای بچه ی آدمت رو خیلی داری....

همه آخره نامه هاشون طرف رو به تو میسپرن...

ولی خداجون این درد و دلِ منه با تو ....پس خودمو همه ی اونایی که دارن این

نامه رو میخونن به تو میسپرم...

                                      امضا: "بچه ی آدم"

یاحق

 



نظرات شما عزیزان:

Houshang
ساعت1:39---26 مرداد 1392
Salam chi sodh hrf nmyzany.?
پاسخ:سلام عزيزم من واتس آپ روازگوشيم پاک کردم...کلايه چندوقتى نتوروقط کردم... کارم داشتى بامن تماس بگير....مراقب خودت باش...ياحق


سرونازشیراز
ساعت11:00---25 مرداد 1392
گفته بودی که چرا محو تماشای منی



آنچنان مات که حتی مژه بر هم نزنی



مژه بر هــم نزنم تا کـه ز دستم نرود



ناز چشم تو به قـدر مژه بر هم زدنی


رنج دوري يادخوبان كار ماست يك پيام هم حكم يك ديدار ماست اين نفس فردا نمي ايد بدست پس به شادي بگذرانش تاكه هست پاسخ:


صخره
ساعت3:18---25 مرداد 1392
سلام "بچه آدم" تو که تمام و کمال انسانیت رو توی وجودت داری

یه سلام شیرین و گرم تقدیم تو که قطره قطره عشق و بی توقع به دیگران هدیه میکنی میدونم خدا خیلی دوستت داره وگرنه همیشه و همه جا باهات نبود...

شاید درد و رنجات زیاده ولی اینو بئون خدا به اندازه توان آدما درد و رنج میده و به اندازه قلبشون عشق....

پس مطمئنم قلب بینهایت بزرگی داری که خدا اینقدر عشق توی وجدت گذاشته...

خوشا به سعادتت من که حسودیم میشه...

التماس دعا
باغبانی پیرم، كه به غیر از گل ها ازهمه دلگیرم؛ كوله ام غرق غم است، آدم خوب كم است؛ عده ای بی خبرند، عده ای كور و كرند، اندكی هم پكرند؛ و میان رفقا، عده ای همچو شما "تاج" سرند...!ياحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, ] [ 15:12 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 531
بازدید کل : 69762
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush