آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

ثانیه های زندگی مشترکمون بوی عطر تنت رو به من هدیه داد.

خیلی طول نکشید ولی از شوق دیدنت قلبمبه تپش افتاد

زندگیم پرشده ازعطر نفسهای تو . با تو بودن تقدیری زیباست

در روزگار عاشقونه ی من و تو. 

 خیلی میخوامت ....

عشقم تو زیباترین بهونه برای بودنم هستی.

تو تنها قرار زندگی ام شدی.

عشق یعنی با توبودن. تو در قلبم نشستی و وجودم

از عشق تو سرچشمه گرفت...

به یاد تمام خاطرات با تو بودن

می خوام بنویسم از تو واین همه عشق با تو بودن

از تو و از احساس بی نهایتت

که تموم صفحات دفتر قلبم روپر کرده...

وقتی که کنارم باشی عاشقونه هام رو برات یک به یک می خونم

وتو با لبخند همیشگی گل مهربونیت رو تو قلبم  میکاری

ومن هم بایه نگاه  تموم عشقم رو به تو هدیه میدم

عاشقونه ی من و تو خواستنیه....

پنهــون کـــــــــــن توآغوشـــــــ ـ ـ ــت مــنو

مــــنوتو دنج ترین جای آغوشــــت پنهــــون کــــــن…

اونــــ جا که هـــــــــوا از رویــــــــای بهــــــار شفافـتره

راز چشـــــمات  ستـــــــاره ی بختــمه که درخشـــید

وقتـــــی دستـــــــانت رو در دستــــــام میذاری
 
دیــگه بـــــهـونــــــه ای بـــــرای یـه لــــــحـــــظـــــه از تـــــو جــدا شـــدن نـــــدارم

وقــــــتی  مـنوتوآغــــــــوشت گرفــتـــــی

مـن بـه عــشـق تـــو دل بـسـتــم

دنیای زیر آب

شبیه دنیای چشمای تواه

هر چی بیشتر دست و پا می زنم

بیشتر غرق می شم …

یاحق



نظرات شما عزیزان:

سید رضا
ساعت2:18---5 شهريور 1392
خیییییییلی قشنگ بود

خودت گفتی اینارو?
پاسخ:ممنون دوست خوبم....آره اگه نوشته ای از کسی بزارم حتمن قیدمیکنم...یاحق


صخره
ساعت7:45---14 مرداد 1392
تمام حرفای دلم رو خلاصه کردی در این متن زیبا....

همیشه دستت رو توی دستم نگه میدارم و آغوشم رو پر از تو میکنم
واژه ها در وصف "مهربانی ات"ناتوانند، همين كافيست كه بدانی: (عزیزترینی ) پاسخ:


نفسهای شبانه
ساعت2:35---12 مرداد 1392
دوستت دارم ... همین
پاسخ:یادت را از من نگیر! بگذار من هم مثل سهراب بگویم : دلخوشی ها کم نیست....لحظه هایت سرشار از آرامش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, ] [ 19:37 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 394
بازدید کل : 70309
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush