آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ببینمت. . .


گونه هات که بازم خیسن. . .


بازم با این رفیق نابابت . .

اسمش چی بود؟ هان! بارون. . .


باز با ;بارون ; قدم زدی ؟


هزار بار گفتم بارون رفیق خوبی نیست برای تنهایی هات . . .


همدم خوبی نیست برای درد هات . . .


فقط دلتنگی هات رو خیس و خیس و خیس تر میکنــــــه. . .

به من نگاه کن....

همین که تو میدو نــی


” دوستت دارم “


کافیه …


بذار خفه کنه خودش رو


دنیا …

یاحق



نظرات شما عزیزان:

شهلا
ساعت0:41---8 تير 1392
پاسخ:نبودن هایى هست ک هیچ بودنى جبرانش نميکند...تو...براىمن ازجنس همان هایى...یاحق

صخره
ساعت7:22---6 تير 1392
کاش میدونستی بارون نماد عشق من به توست...
و این رفیق ناباب جای خالی تو رو برام پر میکنه...
اونوقت هیچوقت برام چکمه و چتر هدیه نمیگرفتی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, ] [ 12:39 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 750
بازدید کل : 70665
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush