آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

می گن شاد بنویس..... 

نوشته هات درد دارن!!

و من یاد مردی می افتم

که با سنتورش

گوشه ی خیابان شاد میزد 

اما چشمهاش خیس بود؟! 

حکایتیست داستان من...

پسورد تمام فایلهام شماره ی توست....

ومن هي شماره ی تورو ميگيرم بدون اینكه صدات رو بشنوم!!

اي كاش...

فقط...

بودی

كه وقتي بغض ميكردم بغلم کنی وبگی:

گريه كني ميكشمتا!

گاهی تو …

گاهی یاد تو …

گاهی هم غم تو …

آخر این “تو” کار م روتموم می کنه !

میایی نءشه میشم...

میری خمار!منو به تخته ی دلت ببندو ترکم بده...خسته شدم از اینهمه عذاب..

یاحق



نظرات شما عزیزان:

نفسهای شبانه
ساعت16:48---1 تير 1392
خواستم بگویم خدا نگهدار ...خوش باشدلحظه های خندیدنت ..پاسخ:میدونم فردا استاد به چشمام خیره میشه و میپرسه کجا بودی که درس نخوندی...!؟ آخه چجوری بهش ثابت کنم فکر تو هم جاییست در دنیا......

صخره
ساعت6:57---27 خرداد 1392
نفسهای هر لحظه ام تقدیم حضور جاودان توست حضوری سبز و نورانی ولی چون خورشید در دورترین نقطه از من....
پاسخ:عاشقی چیزی برای هدیه نیست طرح دریا و غروب و گریه نیست عاشقی یک کلبه ویرانه نیست صحبت از شمع و گل و پروانه نیست عاشقی تنهای تنها یک تب است بی تو مردن در سکوت یک شب است


داداش ایلیا
ساعت15:10---26 خرداد 1392
سلام



شاد باشید هنگامی که عذاب دنیایت شده باشد خماری از دوری دوست .

یک روز / یک جا / یک خاطره خواهد ماند از اینهمه عذاب دوستی ..



زیبا بود و سرشار از حرفهای اندرونی

ایلیا
پاسخ:سلام درون سینه آهی سرد دارم رخی پژمرده رنگی زرد دارم ندانم عاشقم،مستم،چه هستم . همین دانم دلی پر درد دارم.....یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 25 خرداد 1392برچسب:, ] [ 20:53 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 116
بازدید ماه : 450
بازدید کل : 70365
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush