آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 خدایا…


آسمونت چه مزه ایه؟


آخه من تا حالا  فقط زمین خوردم !

یاحق



نظرات شما عزیزان:

صخره
ساعت6:42---13 خرداد 1392
دعوتت میکنم سر سفره حقیرانه ام

میهمان منی لقمه ای برای تو لقمه ای برای منپاسخ:تا به دستای تو عادت کردم.... تو رو غصه ها ازم دزدیدن....... خیلی طوفانیه دریا امشب...... مگه موجا تو رو با کی دیدن؟ هر کسی برای خودش خیابونی داره. . . کوچه ای. . . کافی شاپی. . . و شاید عطری. . . که بعد از مدتها دوری خاطراتش، گلوش رو چنگ میزنن. . .سلامتی کسی کہ دوستش داری و پیشت نیست،اما یک یادگاری ازش داری کہ وقتی نگاھش میکنی،بوش میکنی ‏...حس میکنی کنارتہ... سلامتی اونی کہ با خاطراتش ھم خوشی...یاحق


دوستدار زندگی
ساعت17:50---11 خرداد 1392


سلام



خیلی ناب بودپاسخ:سلام دوستدار زندگی شاید علتِ ناب بودنش این بود که به فرهاد گفتم:فکرِ شیرینت نیستی... گفت آهسته تر ای دوست...لیلی با من است...یاحق


یاشا
ساعت22:36---8 خرداد 1392
پاسخ:براي چشيدن طعم شيرين لحظه ها لبخندي كافيست...پس همیشه بخند....لحظه هات پراز آرامش

yasha
ساعت14:49---7 خرداد 1392
سلام



زیبا بودپاسخ:سلام یاشا جان چه عجب ما اثری از آثارِ مهربونیت بر روی این صفحه ی زندگی دیدیم ...امیدوارم هرجا هستی دلت پر باشه از شادی...ممنون از حضورِ گرمت...یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, ] [ 11:23 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 358
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 462
بازدید ماه : 796
بازدید کل : 70711
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush