آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

تنهایمــــــــــــــــو رو تلخ تر میکنه..

تو کـــــــــــــــــــــی برمیگردی؟؟؟

میخوام کامِ فنجون هارو به شکرانه ی

 حضورت شیرین کنم ....

یاحق


نظرات شما عزیزان:

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!
ساعت21:40---27 ارديبهشت 1392
توراحس میکنم هردم...

که با چشمان زیبایت مرا دیوانه ام کردی...

من از شوق تماشایت...

نگاه از تو نمیگیرم....

تو زیباتر نگاهم میکنی اینبار....

ولی...افسوس...این رویاست....

تمام آنچه حس کردم،تمام آنچه میدیدم....

تو با من مهربان بودی...

واین رویا چه زیبا بود....

ولی.... افسوس.... که رویا بود....
پاسخ:دلـم قـصـه ای عـاشـقـانـه مـی خـواهـد کـه تـا آخـرش ، پـای هـیـچ نـفـر سـومـی بـه مـیـان نـیـایـد !!! لـعـنـت به نـفـر سـوم...!!!یاحق


داداش ایلیا
ساعت15:29---11 ارديبهشت 1392
سلام . روزت مبارک مادر قهرمان . پری قصه های روزگار واقعی ..



پاسخ:سلام مرسی داداشی...ممنون از لطفت....لحظه هات پر از آرامش


داداش ایلیا
ساعت0:25---10 ارديبهشت 1392
سلام



گاهی آنقدر تلخ میشود خاطرم که کیسه ای شکر هم کامم را شیرین نمیکند .. راستی چرا قهوه ی کلامت اینچنین ملس میزند به کام ما؟



ایلیا پاسخ:سلام بی حس شده ام از درد!! از بغض!! فقط گاهی... خط اشکی میسوزاند صورتم را...یاحق


نفسهای شبانه
ساعت1:44---8 ارديبهشت 1392
سلام



فنجانش از تو .قهوه اش از من .فقط مانده شکرش که تنها طعم شیرینی مروارید های طلایی رنگ را بدهد ..
پاسخ:سلام آدم خـــــوب قصـــــه هاي مـــــن ... دلـتـنـگــــت شـــده ام!!!! حـجـمــــش را ميــــخواهــي؟ خــدا را تصـــــور كـــن ..یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 23:30 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 743
بازدید کل : 70658
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush