آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






یه روز به خدا التماس کردم که خدایا مامان و بابای مهربونم تنهان

بذار برم پیش اونا....ببین آسمونشون چقدرآفتابی و

شباشون چقدرپرستاره اس....دلشون دریای

مهربونی و دنیاشون ونگاهشون پرشده از محبتت خداجون....


بعد از کلی التماس خدارضایت داد

و بلیط اومدن منو اوکی کردمنم بارسفرمو بستم

و با یه دنیا شوق اومدم تو بغل مامان و بابا...

شدم همه ی دنیاشون....لحظه هاشون پرشده

بودبا من و اذیتامو بازیامو شیطنتام....حالا از

مریضیها و شب زنده داریهاشون بالای سرم بگم

که چقدر برام نفس گذاشتن تاشدم اینی که میبینی

همه جاحواسشون به من بودتاکوچولوی

نازنازیشون خدای نکرده اذیت نشه....

برام بهشتی درست کردن که اصلا یادم رفت همه ی دوستای آسمونیمو.....

شباتا من خوابم نمیبرد از خوابیدن مامان و بابای مهربونم خبری نبود....

سالها گذشت من بزرگ شدم و اونا کوچولو....

دوست داشتن خیلی پیششون باشم....

ولی من متاسفانه غرق دنیای یخی شدم....

قلبم یخ زده بود....به هیچ رقمی حرف باباو

مامان تو گوشم نمیرفت....دلتنگیاشون پاگیرم بود....

دوست داشتنا و محبت کردنشون زنجیرم....

درک کردنشون دیگه برام خیلی سخت شده بود...حسه غریبی بود....

تا اینکه یه روز تا به خودم اومدم ودیدم

از پیشم رفتن....دنیام خراب شد....قرارم رفت....

آرامشم تبدیل به طوفان شد ولی بازم روم

کم نشد...نخواستم شکستنم رو اطرافیام ببینن....

یه مهر طاقت زدم به روحم و شروع کردم

سره خودم رو گرم کردن با جنگ وجدل زندگی....

مثلابرای خودم مشغله درست کردم تا نبودشون رو کمتر حس کنم

الان به خودم با دل شکسته میگم که ا

گه همه ی دردهای زمین رونردبون کنن بازم دستت

به دلتنگیهام نمیرسه....خدایا چرا قدرشونو ندونستم....

همراه های خوبم این که یه قصه بود

ولی اگه راستشو بخواین قصه ی غصه ی

خیلی از دلاییه که دارن این مطلب رو میخونن....

.الهی خدا هیچ احدی رو از دعای خیر پدرو

مادر محروم نکنه...بیایید تاهستن پیشمون قدرشونو بدونیم...

.برای همه ی اونایی هم که عزیزاشون از دست دادن

آرزوی صبرو شکیبایی میکنم روحشون قرین رحمت.....

دوست نداشتم نارحتتون کنم ولی گاهی

گفتن بعضی مطلبا چشم آدمو باز میکنه ....."

اینو برای خودمم گفتم که همیشه جلوی چشمم باشه

و بیشتر قدرداشته هامو داشته باشم"

 

                                                             درپناه حق و التماس دعا

 

خداکنه قحطی عشق تو هیچ خونه ای نیاد"آمین"



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت0:44---2 بهمن 1390


داداش ایلیا
ساعت17:13---1 بهمن 1390
آجی سلام



زیبا بود حس پروازت تو زندگی سرد و زمستانی ما ادمای پر از احساس و بی احساس.



خیلی زیبا اوج میگیری تو آسمونی که رنگ خدا رو داره و بوی بهشت .چه قشنگ ملائکه رو تو نظر مجسم میکنی واسه همیشه.



خدایا بهشتت رو جایگاه مادرا و پدرایی کن که تو پرورش گلهای امانتی که بهشون سپردی غیر سر سپردگی و طاعت هیچ نکردند. آمین....

ایلیاپاسخ:سلام آسمانت بی غبار...سهم چشمانت بهار...قلبت از هرغصه دور....عمرشیرینت بلند


سرونازشیراز
ساعت14:48---1 بهمن 1390


sajad
ساعت8:09---1 بهمن 1390


با سلام وی پی ان رایگان سایت میوزیک کده افتتاح شد.برای اطلاعات بیشتر لطفا به سایت مراجعه کنید.در ضمن با تبادل لینک هم موافقم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, ] [ 5:35 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 449
بازدید کل : 70364
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush