آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 
 
وقتی باتو حرف میزدم

نمی دونم چی شد که یک دفعه رفتم سراغ خاطرات قدیمیم،

بدون هیچ قصد و غرضی، تنها بر حسب اتفاق!

خاطرات چند سال پیش، دست نوشته هام، احساسام،

دلتنگیام، گلایه هام، شادیام، عصبانیت هام و ...

همه و همه باعث شدن که خاطرات اون سالها عین یه فیلم رنگی

دوباره جلوی چشمام برای خودشون رژه برن و منم بدون هیچ گونه

اختیاری در کنترلشون تنها مجبور بشم لبخند بزنم یا برم توی فکر و

در آخر هم که باز تمام دق و دلی ام رو سر این صفحه ی سفید خالی کنم..

نمی دونم دلم می خواست که به اون سالها برگردم یا نه، از طرفی با یاداوری

روزهای خوشش بی قرار برگشت زمان می شم اما از
 
طرف دیگه با یادآوری ثانیه های تلخش

بی تاب گذر شتابناک زمان... نمی دونم... ولی یه چیز و خوب می دونم

اینکه اگه قرار بود به گذشته برگردم به هیچ وجه دلم نمی خواست

عقل الانم رو داشتم اون وقت دیگه نمی تونستم اونقدر زود با کوچکترین

چیزی خوشحال بشم و با بزرگترین اتفاقات غمگین و باز با کوچکترین

اتفاق تمام غم هام رو از یاد ببرم.

امروز بعد از 1 سال و خرده ای دوباره توی یکی

از دفترچه هام شروع کردم به نوشتن...ولی...

ولی حالا چقدر همه چیز فرق کرده، چقدر همه چیز عوض

شده و از همه مهمتر چقدر آدمهای خاطرات من و باورهاشون

هم عوض شدن! نمی خوام قیاس کنم، نمی خوام بگم بهتر

شدن یا بدتر، می دونم که تغییر لازمه زمان اما بعضی

تغییرات اصلا قابل پیش بینی یا حتی قابل باور نیستند

ولی راحت تر از اونچه بشه فکرش رو کرد اتفاق می افتن....

بازم مثل همیشه خواستم یه جمله بگم، یه صفحه نوشتم...

حالا خدا عالمه اگه بخوام یه صفحه حرف بزنم
 
  به اندازه چند تا کتاب باید بنویسم؟؟!!!!

فقط خواستم بگم دلم برای گذشته ها و خاطرات و آدمهای

خاک خوردش که گوشه صندوقچه دلم گذاشتم تنگ شده،

فکر کنم صندوقچه خاطراتم رو باید یه گردگیری حسابی بکنم...

با اینکه می دونم برای این گردگیری باید بهایی رو بپردازم که

چندان خوشایند و بی ارزش نیست...

باری به هر جهت یکی دوساعت بیشتر به تحویل سال نمونده...

الهی که برای همه لحظاتِ خوشی باشه و در لحظه ی

تحویل سال بهترینها برای همه ی آدما رقم بخوره....

خدا یاهیچ دلی رو ناامید نکن....

نبودن هایی هست که هیچ بودنی جبرانشون نمی کنه..

کسانی هستند که هرگز تکرار نمیشن....روح دهمه ی اونا قرین رحمت....

بازم مثه پارسال لحظه ی تحویل سال به یادِ همه ی شما دوستای گلم هستم....

ممنون که یه سال منو با اینهمه دل مشغولی یاری کردید و با من همراه بودید....

قدرِ همه ی شمارو میدونم و براتون بهترینها رو آرزومندم.

در آخر هم خداجون:

عشق رو دوست دارم چون تورور به من هدیه دادوتورو

دوست دارم چون تو قلبم صابخونه ای...من توروپیش

از اونکه در این جسم وجان حلول کنی دوستت داشتم....

این تقدیرم بودکه به این صورت همه جا باهم باشیم...

وهیچ چیز نتونه ما رو از هم جدا کنه.....دوستت دارم خداجون....       

  امضا:بچه ی آدم

چه سنتِ قشنگیه به دست آوردنِ دلا....

خط کشیدن رو جدول ضرب ِ مشکلا...

چه سنتِ قشنگیه کمک به مرگِ غصه ها....

همیشه مهربون شدن مثه قصه ها...

چه سنتِ قشنگیه چیدن هفت سین و دعا...

سپردنِ سالی که رفت به صندوقِ خاطره ها...

                                           پیشاپیش عیدِ همه مبارک ...آسمون دلتون آبی

یاحق



نظرات شما عزیزان:

داداش ایلیا
ساعت14:16---2 فروردين 1392
سلام



مهربانانه خدا را دوست خواهم داشت به خاطر همه ی داده هایش و آنچه نداده و حکمت ندانم من بر نداده هایش .. التماس دعا



ایلیاپاسخ:سلام برايت دعاميكنم كه اي كاش خدا از توبگيرد هر انچه را كه خدا را از تو ميگيرد .محتاجم به دعا...لحظه هایت پراز آرامش


صخره
ساعت10:15---1 فروردين 1392
سلام عزیزم
نمیدونم در خاطرات گذشتت من هم جایی داشتم یا نه ولی میدونم که زمان زیادی از حضورم در لحظاتت نمیگذره امیدوارم که تاثیر مثبت داشته باشه و حداقل لبخندی رو رو لبات نشونده باشم از خداوند سالی پر از سلامتی و شادی برات آرزومندم مراقب خودت باش.


صخره
ساعت10:10---1 فروردين 1392
از سالهای پیش خیلی اطلاع ندارم ولی زیباترین و بهترین سالهارو از این پس برات آرزومندم شاد و سلامت و خوشبخت باشید.حق نگهدارتون

صخره
پاسخ:هر کجا هستی باش ، آسمانت آبی و تمام دلت از غصه دنیا خالی....لحظه هات پراز آرامش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, ] [ 11:59 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 238
بازدید هفته : 317
بازدید ماه : 688
بازدید کل : 69919
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush