آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 




من خوبم ....من آرومم......
 
فقط کمی تو رو کم آوردم
 
 یادته؟ به تو گفتم که  در سرودنت ناتوانم...
 
واژه کم میارم برای گفتن حرفام؟   
  
 حالا تـــمـــــــوم واژه ها تو گلویم صف کشیدند.
 
با این همه واژه چه کنم؟  
                             
  تکلیف اینهمه حرف نگفته چی میشه؟
 
باید حرفهامو مچاله کنم و به باد بسپارم.
 
   باید خوب باشم .
 
یه کم به من کمک کن و فقط کمی صبور باش
 
چیزایی تو دلم هست که نمیشه به زبون آورد
 
 امروز روز سختی برام بود خیلی بهم سخت گذشت
 
حال درونی خوبی نداشتم وندارم از تو می سوزم
 
خیلی از خودم و خدا شاکی ام همه اش میگم آخه چرا ؟؟؟؟
 
واقعا یعنی تقصیر تقدیره یا تقصر این دل؟؟؟؟
 
من خوبم ....من آرومم......
 
           فقط کمی بی حوصله ام .
 
آسمون روی سرم سنگینی میکنه.  
       
             روزهام کش اومده
 
هر چی خودم رو به کوچه بی خیالی میزنم   
   
      باز سر از کوچه دلتنگی در میارم
 
روزها تمومِ ابرهای غم تو چشمای منند ولی نمی بارند.
 
  چون
 
نخواستم که ببارم...
 
  تموم خنده هامو نذر کردم که گریه ام نگیره .
 
پرواز میخواهم
 
بادبادکم را بدهید ......
 
میخوام دل بکنم از این زمین
 
ازاین وابستگی هام!!!
 
اما نخ خیالم به تو گره خورده ،

تو بگو ، چگونه پرواز کنم؟!!!..
 

یاحق 



نظرات شما عزیزان:

صخره
ساعت10:22---22 اسفند 1391
شاید بدنیا آومدنمون دست خودمون نبوده ولی زندگی کردنمون دست خودمونه مگه اینکه بخوایم اونو دست دیگران بسپاریم که اونوقت تقصیر از خودمونه نه دیگران دیگران نت هایی رو که بلدن مینوازن و ما نمیتونیم با تمومه ساز اونها برقصیم ما باید با نت دل دل خودمون برقصیم این زندگی ماست رقص ماست ما هیچ وقت نمیتونیم تمام آدمهای دور رو برمونو راضی نگه داریم ولی میتونیم طوری زندگی کنیم که خودمون از زندگیمون راضی باشیم ما میتونیم با کسانی که رقصشون و آهنگ زندگیشون با ما یکیه خوب برقصیم پس فقط باید وقتی دیگران میرقصند نظاره گر باشیم و وقتی مینوازند فقط شنونده نیازی نیست همیشه برای دلخوشی دیگران ما خودمونو قربانی کنیم پس هر چی تو دلت داری بریز بیرون حتی اگه کسی از حرفات خوشش نیومد واژه هاتو غربال کن دور ریختنی هارو بریز بیرون و گفتنی هارو بگو موفق باشی حق نگهدارت
زندگی چیدن سیبی است که یاید چید و رفت زندگی تکرار پاییز است که باید دید و رفت زندگی رودی است جاری هر که آمد کوزه ای شادمان پر کرد و مشتی آب نوشید و رفت قاصدک؟ این کولی خانه بدوش روزگار کوچه گردیهای خود را زندگی نامید و رفت . . .لحظه هات پراز آرامش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, ] [ 2:16 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 223
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 287
بازدید ماه : 658
بازدید کل : 69889
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush