آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
صدای پای تو روی امواج دریا دل ماهی ها رو می لرزونه

لطافتِ مهربونیِ چشم نوازت به گلهای رز می مونه

 وگرمایِ دستای گرمت قلب گنجشک را گرم میکنه.

 کی هستی  تو ای فرشته ی وصف ناپذیر؟

 شبنم  لبای سرخت چشما رو خیره می کنه

و عقل را به تباهی می کشه.

دنیای تو بی ریا٬ساده اما شورانگیز و سرشار از محبته.

معمار وجودِ بی مثال و دلربات کیه غیر از خدا؟

تنها اوست که میتونه  همچین فرشته ی  نازی رو روی زمین بیاره.

با بالهای عشق تا اوج آسمون چشات

پرواز می کنم تا بتونم یه انسان خوشبخت بشم.

فقط تو میتونی به من معنای انسانیت و به زندگیم عشق بخشی.

 ای ماه درخشان بر اعماق قلبم بتاب.

دلم با دلت از لذت با تو بودن سخن میگه

و در کنار تو حرف نمیزنم ؛ تا از لبات کام نگیرم

 شور و هیجان دارم.

خوبِ  من:

 وقتی باهات حرف می زنم بوی گل می گیرم

و صدات تا اعماق دلم حس شیرینی ایجاد می کنه.

آرزو می کنم همیشه کنارم باشی تا دستاتو بگیرم

عشقمون باید میوه بده

مهربونم

هیچ وقت چیزی جای تو رو نمیگیره.

هیچ بویی بهتر ازبوی تن تو نیست.

میخوام عطر تنت رو تنفس کنم.

همیشه در کنارم بمون زیبایم ..........

یاحق



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, ] [ 14:0 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 750
بازدید کل : 70665
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush