آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
هرچند که ديگه تورو از پنجره ی آسمون نمي بينم

اما تموم احساست رودر لحظه هام نقاشی مي کنم....

و از لابه لاي خاطره هاي ديروز تصوير چشمات رومي بينم

که هنوز با اين همه فاصله اي که مثل

دو خط موازي مرزي ميون ما کشيده شده مي درخشن...

 وصداي ناله ي سازت رو مي شنوم

که مثه آواي موسيقي شبگردِتنها..

عاشقونه ترين نغمه رو سرمي ده تا کسي

ندونه غريبونه رهسپارجاده ها هستي.....

براي تو مي نويسم در حالي که مدتهاست  

هردومون خوشبختي را در گذر زمان گم کردیم.

با خودم مي گفتم"به انتظارت میمونم  تا ابدو براي هميشه"

ومي دونم تنها مرگ پايان مي ده اين انتظارم رو.

پشت اين پنجره تاريک دلتنگي ميشینم

وبي صدا آهنگ خاطرات گذشته رو مي نوازم....

مي دونم که بي تو و سنگِ صبوريت کم میارم.

همنفسم...

رسم اين شهر عجيب است بيا برگرديم/

قصد اين قوم فريب است بيا برگرديم/

آنكه يك روز دل به نگاهش داديم/

خنده اش سرد و غريب است بيا برگرديم/

عشق بازيچه شهر است ولي در ده ما/

دختر عشق نجيب است بيا برگرديم... 

منتظرت هستم تا همیشه.
 

یاحق

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:, ] [ 16:26 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 227
بازدید هفته : 295
بازدید ماه : 666
بازدید کل : 69897
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush