آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
امشب از دستم عصبانی هستی میدونم ...

از اینکه عصبانیت کردم خیلی حالم گرفته اس باور کن...

ولی به من حق بده ....تا حالا چند بارگفتم:

که وقتی از چیزی ناراحتی بامن حرف بزن...

ولی این اختلاف بهم ثابت کرد که تو هم دوستم داری...

نوشتم اینجا که بدونی اینقدر برام مهم و عزیزی

که دیگه این اشتباه روتکرارنمیکنم....

کاش بودی تا به پات می افتادم که ببخشی منو...

باشه ، 

حالا که تو نمی آی

کاش میشد من می اومدم

می اومدم و تو رو به  آغوش می کشیدم 

 سخت ، گرم ، صمیمی

لبام رومی چسبوندم به گوش ات

آروم می گفتم : سلام بی وفا

از من جدا نشو

دوستت دارم

و بوسه ای می کاشتم زیر گوشت

تموم اتاقم عطر تو رو گرفته

افسوس که راه اومدنم رو

از شش جهت بستی...
 
به امید اینکه زود از اینحال دربیاییم هردومون...

ای شیرجه رفته توی قندون . ای هشت بهشت خوشگل من.


دروازه ی دولتِ دل من. درقلب منی قسم به سعدی. باقیش برای وقت بعدی.


یاحق


 
 

  



نظرات شما عزیزان:

بهانه ی بارون
ساعت17:43---9 اسفند 1391
اینو از من به عنوان یه درد دل کوچیک قبول کن:
هیچ وقت برای کاری که کردی و فکر میکنی درست بوده عذر خواهی نکن و دنبال این نباش که همه رو با حرفات یا کارات خوشحال کنی سلیقه ها متفاوته و انتظارات بسیار وقتی هم انتظار تبدیل بشه به توقع دیگه نمیشه واسش کاری کرد که اگه کاری کنی توقع ریشه میکنه توی رابطه و میخشکونه اون رابطه رو اون دوستی رو پس اگه میدونی کار اشتباهی نکردی هیچوقت بخاطر دل دیگران از نظرت بر نگرد تو همینی که هستی در پناه حق باشی گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, ] [ 1:26 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush