آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

بچه که بودیم پشت سرهم وا می ایستادیم 

و گوشه ی لباس جلویی رو میگرفتیم  

وتوی کوچه میتاختیم،باصدای بلندمیگفتیم: 

"هوهو چی چی "مثلا قطار بودیم....

مثلاکه نه بلکه خوده قطار بودیم که میتاختیم

و هیچ چیزم جلودارمون نبود.... 

تموم کوچه ها ریل قطارمون بودو

هرجاکه دوست داشتیم فرمون رو میپیچوندیم... 

دورمیزدیم....لذت میبردیم... 

بجه که بودیم برامون فرقی نداشت فرمون دست کیه

مهم قطار بود و بودن منو تو به عنوان جزعی از قطار.... 

که باید میرفت و می چرخیدو دنیامون رو دور میزد.... 

حالا سالها گذشته بازی قطار بازی برامون شده یه آرزو... 

آرزو....کدوم آرزو؟من خودم ملکه ی آرزوهام.... 

خودم آرزوهای بقیه رو برآورده میکنم... 

تا سه تا آرزوهم جا داره....ولی نه یه جا ها!!!!!! 

نه توی یه روز....هرده سال یه آرزو....زیاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

خب هرپنج سال چی؟به دردنمی خوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خب سالی یه آرزو....دیگه از این پایین تر نمیام...... 

ازمن میشنوی همین رو بگیرو حالش  رو ببر.... 

دیگه کجا یه همچین فرصتی گیرت 

میادکه توش سالی یه آرزوت برآورده بشه؟ 

تازه برای اینکه موتورم روشن بشه  

باید اولین آرزوت رو همین الان بگی....

توقطارییییییییییییییییییییی؟

خوب اشکالی نداره... 

من  آرزوهای تو قطار رو هم برآورده میکنم.... 

روکن اولیش رو.........منتظرم!!!!!!!!! 

"در رویاهایت جایی برایم بازکن....جایی که عشق

رو بشه مثه بازیهای کودکی باور کنیم...

خسته شدم از بی جایی"



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت0:16---2 بهمن 1390
من آرزومی کنم توی این دنیای بزرگ،بااین همه آدم،هیچ دلی بی دلداروهیچ کس بی یار نمونهپاسخ: سهم انسان ازهستی،به وسعت قلب مهربان اوست..... بی شک تمام هستی سهم توست

داداش ایلیا
ساعت3:51---30 دی 1390
سلام



لطف یاران را چه باید گفت از جان پاسخش

این همه شرم حضور است در سرای راسخش



ما که خود دلدادگی را ز یاران یافتیم

این تلمذ را ببین در کوی یاران ساختیم



ما هنوز هم ان گدای کوی یاریم ای عزیز

سایه را بنگر تو مارا در جواری دیده ای



ساحل دلداگی ،اما عزیز رهنما

ساحل دلدادن است او بهر ما



ساحلت را خوب بارانی نما

با دوچشم شوق دیده را راهی نما



از لطف شما ممنونم آجی مهربانم .ما خودمون کشتی شکسته ساحلیم و تو گل نشسته دریا .ما را چه به راهنمایی و فانوس گردانی .



شعر بالا هم تقدیم به شما میکنم

ایلیا





پاسخ: حضورآرامت درکنارم نیست،ولی رویای مهربونیاهات مهمون همیشگی قلبمه.....ممنون اازشعرزیبات....موفق باشی وآسمونت همیشه آبی باشه


شيوا
ساعت3:35---30 دی 1390
ممنون به من سر مي زني دوستت دارم گلم
پاسخ: دوستی چون مرکزاست و زندگی چون دایره نیم آن عشق است و ومهر،نیم دیگرخاطره... منم دوستت دارم مهربونم موفق باشی وسربلند...درپناه حق


داداش ایلیا
ساعت14:08---29 دی 1390
سلام وقت بخیر

زیبایی احساست را در برگ گلی پیچیدی که نامش آشناست به گوش دلداده ای که آسمان را برای دلدادگیش انتخاب اول کرده .
پاسخ: سلام داداش ایلیا...ممنون از اینهمه مهربونی و همراهی گرمت....دوست دارم به یاری این سفر در این ساحل دمی ،لحظه ای به دور از آشفتگی خیال همراه شویم با موجهای آرامش....لحظه ای در ساحل دلدادگیت به صدفهای ساحلت چشم دوختم ودیدم مروارید عشقت را که چه خالصانه تقدیم یار کردی.....خواستم دمی در محضرت شاگردی کنم اگرپذیرایم باشی...درسکوت پراز فریاد میگویم...باهمین قلب کوچک به وسعت تمام خوبیهاو سادگیهایت قدرشناس محبت و همراهی گرمت هستم...یاحق


**من**
ساعت13:15---29 دی 1390
سلام

مرسی عزیزم

وب توهم نازه

لینکت میکنم



من تواین دنیا

بین ادما

غرق رویاها

میکنم تنها

یه آرزو و یه دعا

حسینو میخوام خدایاپاسخ: سلام عزیزم...درواگن من ولوله اس...صدای بلندبلند حرف زدن وخنده...صدای غرغروشکایت...زمزمه ی آرام دردو دل...واگن من پراز حس نوست...حسی که تو به دنبال آنی....در این واگن همیشه جاهست برای هرصدای تازه.....جاهست برای همه ی ما...برای تجربه ی شیرین باهم بودن ،باهم خندیدن...باهم حرف زدن....باهم خیال پرواز داشتن...شاید آن حسی را که به دنبالش میگردی در انتهای میسر که ایستگاه آخرش ساحل دلدادگیست بیابی....باما همرا شووبر شنهای داغ این ساحل قدم بگذار خالی از لطف نیست....یاحق


شيوا
ساعت11:22---29 دی 1390
وبت قشنگه عزيزم لينكت كردم تو هم منو با عشق جاودانه بلينك

رها
ساعت10:26---29 دی 1390
سلام عزیزم
وبلاگت زیباست.
لینکت کردم عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, ] [ 9:0 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush