آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام مــاهٍ مـــن!


دیشب دلتنگ شدم و رفتم سراغ آسمان

اما هر چه گشتم اثری از ماه نبود که نبود …!


گفتم بیایم سراغ ِ خودت ..


احوال مهتابیت چطور است ؟!


چه خبــر از تموم خوبی هات ؟!


چه خبــر از تمام صبــرهایت در برابر تمام ناملایمت های روزگار ؟!


چه خبر از تمام آن ستاره هایی که بی من شمردی و من بی تو ؟!


چقدر نیامده ای....حالم خراب است..... انتظار خبــر دارم ؟!


چه کنم دلم بــرای تمــام مهــربانی هایت لک زده !


راستی ، باز هم آســمان دلت ابری است یا ….؟!


می دانم ، تحملش مشکل است …. اما خُب چه کنم؟!


یک وقت خســته نشوی و بــروی مــاه دیگری شوی ….

هیچ کس به اندازه مــن نمی تواند آســـمانت باشد !


تو فقط ماه من بمان و باش !

ماه من !

مراقب خاطراتمان ، روزهای با هم بودنمان دررویا ...


خلاصه کنم بهانه یٍ ماندنم مراقبٍ عشــقٍ من باش.

یاحق



نظرات شما عزیزان:

آبی آسمونی
ساعت21:38---28 دی 1391
پاسخ:وایییییییییییییی ببخش به خدا تقصیر من نبود از دست این قاط زدنهای این لوکس بلاگ گاهی منم دیونه میشم...این دوآهنگ شدن هاش منو کشته ...قول داده دیگه تکرار نشه.....یاحق

هوا
ساعت3:22---26 دی 1391
دوستان عزیز ناجی چت یک چت روم ایرانی و تازه تاسیس است که پذیرای ناظر و مدیران و کاربران فعال می باشد بیاید ناجی چت مثل ما صفا کنید



منتظر حضور گرمتان هستیم



برای ورود به ناجی چت میتواندی مارا در گوگل با نام ناجی چت سرچ کنید



ویا به آدرس ما:



www.najichat.ir/index.php?new_reg=1



بیاید
پاسخ:ممنون از حضورت


داداش ایلیا
ساعت21:27---24 دی 1391
سلام



زیبا بود
پاسخ:سلام مرسی داداشی...در پناه حق


دلداده
ساعت19:28---23 دی 1391
آپــــــــــم

حمیدرضا
ساعت11:48---23 دی 1391
باسلام سایت خوبی دارین ممنون میشم اگه به سایتم بیاین ونظر بدید این سایت برای افراد عاشق ساخته شده است راستی اگه دوست داشتید منو بانام //عاشقی کنید(باهم)//لینک کنیwww.hastambahat.loxblog.com خبرشو بده
پاسخ:سلام ممنون تبادل لینک هم انجام شد...برات نظرهم گذاشتم ولی مثه اینکه دچار مشگل شد و قبول نکرد بهرعنوان وبلاگ زیبایی داری...موفق باشی...یاحق


setare
ساعت0:50---19 دی 1391
سلام دوست عزيز نوشته هات حرف ندارن به اميد نوشته هاى زيبا تر
پاسخ:سلام عزیزم...عمر من از عشق خوبان سر رسید موی من از ناز خوبان شد سپید ناز کردن بر من از دیوانگیست صید من چون صید مرغ خانگیست من چه دارم کز تو پنهانش کنم جان تقاضا کن که من قربانش کنم ...لحظه هات پراز آرامش


mr.ht56
ساعت23:28---11 دی 1391
پاسخ:مرسی حسین جان...درپناه حق

mr.ht56
ساعت3:48---10 دی 1391
واقعا زیبا و مجذوب کننده.پر از شور و احساس .دوسش دارم وامیدوارم همه عشاق به آخر جاده معشوق خود برسن.@};پاسخ:ممنون دوست خوبم....اگرم انتهای جاده ایی برای من نباشه ولی خیالم راحته اگه زمستون سردم شد یه دوست مثل تو دارم که دمش خیلی گرمه...یا حق

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 17 دی 1391برچسب:, ] [ 16:15 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 178
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 282
بازدید ماه : 616
بازدید کل : 70531
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush